7 timmar till avgång!

Idag hade man projektarbete ringde runt till en massa folk...blev så less antingen svarade dom inte,var inte där eller upptaget i typ 3 timmar orka!. Men tillslut fick man iaf tag på en av dom!.
Gick bara till lunch idag skönt :). Då bar det av hem lämnade datorn och allt tjoffsan sedan vidare ner till stan för att träffa Carro och Björn!.

Fick mina kläder jag ska ha imorgon riktigt nice blire nog ;). Bara att välja om man ska ha den röda eller vita linnet på sig men det blir nog det vita löövee!.
Sedan kirrade man bolaget då urshhh känner bara hur jag kommer få kämpa på med väskan imorgon haha! Men förhoppningsvis blir den väl lättare efter några timmar xD.

Blev ändring på tiden då vi ska fara 06:10 åker vi med bussen ner till Sundsvall och sedan med tåget till Stockholm för att kliva på båten och börja partaja!. Kommer bli en toppen kväll hoppas jag har man tur minns man väl något dagen efter haha! ;P.
Vara så dära lagomt möööörrr på fredag då man kommer att festa till 6 på morgonen ;O

Neh nu kanske man ska ta och sova ska ju upp runt 4 halv 5 tiden igen!

Ha det gött för det ska då fan jag ha NUUUUUU!HEJPA SKÅL!
 



 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0