En dag i staden xD

Igår gjorde jag inte ett skit och det var fredag tragiskt men sant!. Emma kom och väckte mig runt halv 9 på morgonen haha men det gör inget :). Så var med henne ett tag sedan var man bara hemma och lata sig hela dagen/kvällen!
Fick hem mitt armband igår iaf =D

Idag klev man upp runt halv 9!. Vid 10 tiden drog jag och Emma ner till stan och gick runt där till runt 3 tiden!. Så man är rätt slut i fossingarna just nu :P. Kom hem med En lång tröja,en skjorta,3 par nya trotter och hårfärg :). Så nu är jag nöjd för några dagar iaf haha!.

Vet inte vad som händer ikväll lär nog bara bli att man är hemma...kul helg! Rädda mig någon?:O



Mys :)


Undra hur många skjortor jag har nu? xD


Nu åker snart utväxten bort!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0