Ett tag sedan nu igen.....

halleluja!

Ska man försöka rabbel ner nå hittan igen då. Förra helgen var det fest då!. Utgång på både fredag och lördag. Fredagen blev det för ferra hos Karshley tha man!. Mycket folk var där och det var skit kul :):). Sedan drog vi vidare ner på Liquid och det var jättekul där med =). Dock var slutet förjävligt :,(. Men men orkar inte skriva nå mer om det......!

Lördagen var man också ut då. För ferra hos Karl även då fast en lugnare variant :P. Alla var lite smått bakis så^^.Hungrig var vi alla också och vi försökte hitta någon som hade hemkörning men icke det!. Grannen kom iaf med 2 chips påsar till oss xD. Utgång på Liquid blev det ändå och det var kul =).

Annars i veckan har jag jobbat på som vanligt tränat osv. Haft 1000 tals tankar i huvudet som vanligt....men kändes inte så bra efter det som hände i fredags eller ah både och om man säger så. Säger då bara thank gud för att man har vänner som hjälper en i sånna lägen. Just nu mår man bara ****!!!!!

Vet inte vad jag ska göra längre . . . . . . .



Imorgon är det fredag igen!. Ska upp och jobba sedan på lektion på Komvux och sedan ner till stan. Ska fara till StudiePlus och välja en till kurs jag ska gå på på Komvux.
Sedan träffa Ewe så ska vi gå runt på stan en sväng. Sedan på kvällen blir det en liten för ferra hos mig och sedan krogen som alltid!. Ewelina fyllde nämligen 20 år idag så vi ska ut och fira henne :D:D.

( Hos Karshley i lördags )

Jessica: Men vi ringer väl till Pang i Bygget då?
Jag:
Va? va fan är Pang i bynge?
HAHAHAHAHA

Vi kom iaf fram till att stället hette Panget egentligen^^



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0