Tjejkväll =)

Så dära då är man uppe igen då. Har duschat,städat och diskat! Jätte kul^^.
Just nu har jag inget att göra mer än att vänta på att morsan ska komma hem och göra mat till mig haha =P. Sen runt 5 tiden kommer Jessica :). Vi ska fara på tjejkväll idag på stan skoj skoj :). Ja då menas att det är bara tjejer här i stan som får vistas på stan och att alla affärer är öppen till sent ikväll sen äre olika erbjudanden och rabatter och grejer ;). Som om man vill åka buss ner till stan idag så åker alla tjejer gratis haha ja det är bra att vara tjej ibland!.
Men det ska bli kul ska leta efter nå nytt som jag kan ha på mig imorgon på Liquid =). Eftersom man har ny frilla så måste man ha nya kläder också tycker jag xD. Så nu jäklar!

Efter vi varit på stan ikväll vet jag inte vad vi ska göra om vi kanske drar till Liquid och kollar på modo matchen mot Frölunda fast det beror ju på om vi hinner vill säga....matchen börjar ju som 7 och tjejkvällen börjar vid 5-6 tiden så det vete fan!.

Just har glömt att nämna att vi har sökt jobb i Norge nu jag och Carro så nu väntas bara på svar i veckan och jag hoppas dom svarar snart så man får göra nåt är fett less på att bara vara hemma och inte göra ett skit! Plus att jag vill mer än gärna bort härifrån och bara lämna allt som det är!


För övrigt mår jag riktigt bra just nu gatt bara nämna det haha för det var ett tag sedan jag gjorde det =P




Just nu nöter jag denna låt inte alls deprimerande lovar^^


TJAAAAAAAAOOOOOOO!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0