Sushi och Vine!

Haha imorse kom Jonas och väckte mig tittade på klockan och såg att den var 10 i 8 på morgonen? whata heeellll!. Fan vilket dåligt humör jag blev på skrek nåt typ men fyfan klockan är inte ens 8 och du väcker mig? låt mig sova för helvete!!!!!. Hahaha ja ursh vilket dåligt morgon humör jag hade idag :P. Han bah skratte åt mig iaf xD. Efter en stund lyckades jag somnade igen med Zaida vid min sida :). Blev väckt 20 över 10 igen av Jonas men då kunde jag iaf kliva upp^^. Vid 12 tiden gick vi ut och mötte Moa " Frugan min " :D.Vi drog och käkade Sushi jag och Moa delade eftersom att jag hade aldrig käkat det men det var faktiskt gött :):) Trodde inte jag skulle gilla det eftersom att jag inte tycker om fisk men se på fan ;). Ska lätt äta det en gång till innan man är tillbaka till Övikan igen :). Efter det for vi hem till Jonas satt och snackade och så. Fick höra att jag skulle passa som att jobba med turismen och sånt sitta i en recpetion och grejer jaa det skulle faktiskt vara rätt kul att jobba inom turismen faktiskt aja vi ser väl i framtiden haha!. Vi drog till affären hämtade ut min smink väska som kom idag taaaaackkkk gode gud :D. Handlade hem nå käk tacos blev det till middag mumms :). Till det blev det även rö vine svin gött =). Så ikväll har vi sutte och sett på Idol fått nå flum attacker haha och drucke nå vin glas så klart =).

Nu ligger Jonas och Lasse och sover och jag är vaken som vanligt denna tid haha ne men jag är faktiskt lite trött nu så ska ta och sova. Håller dessutom på att svettas ihjäl här, har datorn i sänga och det blir så förbannat varmat haha!

Imorgon lär jag väl bli väckt vid 8 igen haha få se hur det komma gå vi ska iaf städa hela deras lägenhet och då menar jag hela! Så blir nog Lasse glad då han kommer hem från jobbet^^.

Ne fan GODNATT!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0