Slapp måndag!

Ursh va länge jag sovde idag ända till typ 1-2 !!haha!. Men som sagt blev inte så mycket sömn i helgen. Sen så var jag uppe till typ 4 inatt och dampade på med Carro xD.
Väl uppe blev det bara till att hoppa in i duschen och allt det dära som man brukar göra^^. Sen har jag inte gjort så mycket idag haha. Har sutte och fixat ett nytt CV äntligen som jag egentligen skulle ha gjort för längesedan men nu så!. Eftersom att vi inte har fått nå svar från Norge än så medans vi väntar vill jag ha nåt att göra iaf. Så nyss har jag skickat in en jobbansökan till Glitter i gallerian för dom sökte folk så man kan väl hoppas på att man får det nu då =D. Skulle vara nice ;). Än fast det bara är deltid från början så äre fan bättre än inget :). Som sagt lessss är jag på att bara vara hemma och inte göra nå nytta!.

Ikväll äre hockey igen då =) Fast bort mot Brynäs men ska sitta och lyssna här vid datorn på matchen och hoppas på vinst så klart :). Känner att jag inte orkar dra ner till Liquid ikväll eller ah jag har ju inte varit där och kollat på någon borta match än men känns inte så kul att komma dit själv precis hahha. Visst det är ju folk man känner som är där men ändå ^^. Så jag ska sitta här vid datorn och skrika då det blir mååååååååållllllllllllllll :D:D.
Senare blire så klart Idol tittandes och sånt dära bara slappa som sagt!.

Imorgon ska jag ner till stan. Kolla om jag fått nå pengar som jag hoppas verkligen på börjar bli lite snålt i börsen nu haha!. Sen ska jag gå och köpa min och Jessicas hockey biljett till på torsdag wwiiiieee ;). Sen på kvällen/natten kanske Carro kommer till mig om hon nu bestämmer sig för att fara hem från Stockholm imorgon så :). Kommer hon så ska vi ha en Sex and the City natt! Har just fått ner alla säsonger fett nice så nu jäklar ska vi nöta :D. Sen på onsdag då vi vaknar ska vi ta och ringa till Norge och höra med dom hur allt blir!

Ne nu känns det som att jag har skrivit jävligt långt här så nu sätter jag punkt Tjohejs :)

P.s Grattis Jonas på 19-års dagen ;) D.s

Kommentarer
Postat av: Jonas

Hoppas du får jobbet på Glitter!

Tack så hemskt mycket :D

2008-09-29 @ 19:06:17
URL: http://www.taza.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0