Shopping ;)

Ikväll blev det Tjejkväll då :). Jag och Jessica tog bussen ner vid 6 tiden sen var det bara till att springa på en massa affärer!. Jävligt mycket folk var ute. Jag hittade en skit nice lång brun skjorta på H&M som jag hade provat i Stockholm och den fanns här också så provade den igen. Ville gärna ha den men ville kolla runt lite mera först så jag hängde tillbaka den där den var dumt nog! För sedan då jag hade bestämt mig för att köpa den så fanns inte den kvvvarrrr jävla piss skit!!!!. Men som tur var hade jag hittat en annan fin tröja på Vero Moda så jag köpte den istället då =). Sen blev det ett par nya svarta leggings, var på tiden att jag köpte nya alla andra är hål i så hära jättefint !. Sen blev det en ny hårspray!.
Då vi skulle hem tänkte vi ta bussen men fan buss helvete kom ju aldrig!! Så vi stog där ute och höll på frysa ihjäl ett bra tag och vi orkade inte gå hem heller. Så vi hörde av oss till grannen så han kom och hämtade upp oss haha!. Sen blev det en runda på Max för han var hungrig och satan så lång tid det tog innan han fick maten satt i bilen och väntade utanför fönster saken ja i minst 30 minuter! Väl hemma såg vi på Idolan :P

Nu har man allt man behöver till en ute kväll ;). Ny frilla innebär nya party kläder som blev den långa blåa tröjan skit nice, ett par nya leggings måste på då som inte är hål i! Sen vem far ut utan att ha sprayat håret  minst 10 gånger innan? =P inte jag iaf haha!.

Just nu ligger lilla Jessica ( Sundsvall ) och sover. Hon ska nämligen upp och jobba runt 7 kul ^^. Och här sitter jag pigg som en gris eller neh kanske inte är faktiskt ganska trött än fast jag sov länge idag med konstigt nog.

Ferra blire imorgon och vi har inget att dricka innan än ATTANS hur ska detta gå! Aja jag får se till att inte sova så jävla länge imorgon och försöka smöra in mig hos någon brukar funka ibland :P. Annars får vi dra på krogen tidigt så vi hinner bli lite lullen innan folket kommer men det blir ju så jävla dyrt då! Så äre att leva ibland med!

Ne nu ska jag snart ta och hoppa ner i sängen Godnatt :)

Kommentarer
Postat av: Jennifer

kolla gärna in min blogg :)

2008-09-26 @ 12:28:58
URL: http://jennfs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0