Så jävla onödigt!

Ja då har man inte skrivit här på över 1 vecka då...orkar inte skriva vad jag har haft för mig inte vad som hänt denna vecka. Är så jävla arg/besviken/sårad/less/förbannad/ledsen/ m.m. Jag fattar fan ingenting längre. För ett tag sen kändes allt för en gångs skull bra och nu ja tillbaka på samma jävla satans ställe igen och dessutom till ingen jävla nytta för den bryr sig ändå inte allt var tydligen bara OKEJ att komma in i mitt liv igen och sen gå och göra/säg allt det dära till ja vilken jävla anledning? ja inte fan vet jag så förbannat onödigt. Du säger till mig " vad har jag att må dåligt över? " haha fan skämtar du med mig eller? ja som sagt allt är bara helt OKEJ. Sen bara lägga skiten på mig som alltid vad annars. Tur jag hade förberett mig på att detta skulle vara svaret så helt jävla nere är jag inte hade inte förväntat mig nå annat jävla skit heller hade ju varit ett under. Kompisar? Hur nu detta ska gå till det vete fan " vi ska vara kompisar " ja så jävla lätt för dig att säga tydligen. Förut vare tvivel på dig om vi ens skulle vara vänner ja vi blev vänner jag blev en vän till dig som du kunde behandla hur som helst utan dåligt samvete nånstanns!. Blev jag arg hade du ingen aning om vad jag kunde vara arg över för det förstog inte du konstigt nog!. Sen nu har allt detta hänt och du säger EFTER ALLTIHOPA vi ska bara vara vänner? Sry hur mycket skit ska jag behöva ta till ingen nytta jo att det är jag som får må dåligt och du mår prima som det inte hänt nåt alls. Snacka om att bry sig hårt måste jag säga! Varför skulle jag vilja vara vän med någon som varken bryr sig om en nånstanns och då man väl försöker får man ändå bara skit tillbaka än va det gäller. " Det ska inte bli som förut " ha den meningen har jag hört 10000 gånger förut och vad gav det för resultat? jo samma visa om och om igen. Ska jag bara bli vän med dig nu som inget har hänt alls som om inte jag vet att det komma bli PRECIS som förut vad skulle skillnaden vara nu?. Har inget med att göra att jag " tycker " om dig än. Det svalnade rätt hårt efter detta kan jag ju säga kanske på tiden att inse vad du är för person och vad du gör med en ( gå och lägg skiten på någon annan istället ). " För jobbigt att säga det öga mot öga " vadå för jobbigt? vare inte så hära du ville ha det? nu får du det så också hur fan kan det vara så jobbigt att säga det då! Skönt har man dampat av sig (lite) av alltihopa och jag säger bara en sak ska vi vara vänner som nu du vill får du fan ta tag i det och visa att du vill det för det visade du inte speciellt mycket förut kan man ju säga. Enda sättet du kan höra av dig på nu är att ringa tänker inte prata på nåt annat ställe för då kommer det bara låta som att inget har hänt och så fort kommer jag inte glömma detta. Hör du inte av dig vet jag ju om hur mycket jag betydde för dig som " vän " eller om det är bara nåt du säger igen och jag får rätt igen! På tiden att du ska få känna på din egen medicin!

P.s du kan ju tänka efter varför skulle jag snacka en massa skit om dig till DIN kompis tro mig lite mer än så tänker väl jag på att inte gå och säga saker om dig till din polare herregud som jag dessutom inte har sett på fan flera månader sen i helgen nu då som du DESSUTOM vet om för det har jag fan sagt!!!. Funderar över varför du inte kunde nämna nåt som jag nu tydligen har sagt? kanske för att detta inte ens är sant vad vet jag tänkt på att det kan vara han som har hittat på det själv? Nedå det är ju alltid JAG som gör nåt fel jämt så den tanken har väl inte ens komme upp i huvet än. D.s


NU ÄR DET ÖVER SÅ JÄVLA ÖVER TACK FÖR MIG PUNKT!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0