Hundvakt :)

Jaharru då vare måndag igen då...eller ja tisdag nu typ^^. Jonas väckte mig vid 8 imorse och jag var fett trötttog mig upp iaf och satt och käkadde frukost med han innan han drog till skolan. Sen gick jag och la mig igen såg på en film och sov typ 1 timme till. Sen vare bara till att dra sig till duschen och göra iordning sig och sen gå ut en sväng med Zaida :). Tog en lite längre promenad som sagt skulle ju utforska stället lite idag haha. Var väl ute ca 40-50 minuter gick längst någon väg tänkte att det var lika bra att jag bara går rakt fram och inte svänger och ha mig då skulle jag typ inte hitta tillbaka haha!. Men det gick ju bra iaf =). Måste säga att Zaida verkar vara omtyckt av andra hundar haha man hinner knappt komma ut så kommer någon fram typ varje gång :P. 
Runt 3 tiden kom Jonas hem iaf. Vi har inte gjort så mycket idag slappat lagat Tacos igen mummms :). Sen sett på tv typ och nu ligger dom och sover sen någon timma sen och jag är vaken som vanligt :P.

Imorgon ska Jonas väcka mig igen så ska vi käka frulle innan han går sedan ska jag vara hundvakt igen =). Få se om vi går och utforskar någon annan väg då^^. Sen vet jag inte vad vi hittar på ser väl =).

Fick reda på nu ikväll att 2 stycken verkar banga att fara till Norge så det blir förmodligen bara jag och Carro men jaja sak samma för mig bara jag har hon med mig så klarar jag att vara borta den tiden iaf =). Det är ju ändå deras förlust om dom inte följer med så höhö =P

Ute och går med Zaida en man ( snackar engelska ) med hund kommer fram

- Mannen: Hur gammal är  denna hund?
- Jag: Snart 6 månader :P
( Hundarna börjar lukta på varandra ja ni vet vart^^ )
- Mannen: ( till sin hund )
Jaa du verkar få mycket av denna flicka^^
- Jag: Hahahha!
- Mannen: Ne nu måste vi gå hon är ändå för ung för din smak.


Ne nu blire sova snart Jonas lär väl dö då han ser att jag är vaken nu halv 2 hahah!

Nattinatti :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0