Hundvakt!

Idag var man hundvakt också :). Jonas väckte mig igen imorse vid 8? eller väckte och väckte vaknade av att han gick runt runt här inne haha!. Aja tänkte käka frulle med han innan han gick men så somnade jag om och kom upp precis då han käkat klart :P. Efter han hade fare låg jag och Zaida i soffan och slappade ett tag sedan gick vi ut på en lång promenad längre än den vi gick igår =). Riktigt skönt!. Efter det gjorde jag inte så mycket Jonas kom hem tidigare än väntat så^^.
Pizza blev det till middag iaf känns som jag har varit jätte jätte nyttig denna vecka haha!
Vi såg på Idol ikväll lika pinsamt som vanligt^^.

Skönt nu har jag fått tid hos frissan iaf på måndag så då jävlar ska det klippas och färgas! Eller jaa jag lär väl inte ta bort så mycket av håret men fixa till det iaf luggen är ett måste!

Imorgon bär det av till Övikan då...! Innan vi far hoppas jag på att vi ska hinna se då dom spelar in en scen till Beck filmen som dom ska göra här =). Vore ju fett nice om man fick se xD. Såg att dom hade spärrat av här utanför nu ikväll så jag vill seeeeeeeeee!

Haha aja antar att jag ska upp tidigt imorgon OCKSÅ så ska väl ta och försöka sova lite nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0