Fredag och det är fest!

Jadå har man städat upp lite här hemma då. Eller ja mitt rum iaf^^. Som sagt ikväll väntas det party och här sitter jag osminkad och oduschad fortfarande haha! Äh mycket tid kvar =P. Problem med dricka hade vi denna gång men nu har det ordnat sig som det oftast alltid gör nicenice ;). Snart är Jessica här igen hon har jobbat som sagt och nu är hon och fixar grogg virke och nå onyttigt xD. Sen ska vi kanske fara och köpa Pizza innan kvällen börjar om vi orkar göra det ^^.

Något trött känner jag mig just nu men det ordnar sig alltid om man ställer sig i en kall dusch!
Pernilla ska också komma hit ikväll så här hemma ska vi dricka innan det dras iväg på krogen nicenice =). Hoppas det är mycket folk denna gång också bara :).

Ne nu är Jessica snart här om någon minut så ska dra mig!

Ha en bra fredags kväll seee yaahh =)

Kommentarer
Postat av: jennifer

kolla gärna in min blogg :)

2008-09-28 @ 14:30:13
URL: http://jennfs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0