Beck inspelning!

Ja då var det några dagar sedan man bloggade igen suck!.

Men iaf är hemma i Övik nu igen kom hem i torsdags vad jag har gjort sen dess orkar jag inte rabbla upp nu utan tänker nämna detta!.

Innan vi for på dagen fick man se då dom spelade in olika scener till nya Beck filmen rätt coolt att se måste jag säga ;). Det gjorde dom utanför där Jonas och Lasse bor så dom spärrade av vägar och allt sånt!
Hela dagen gick väl ut på att stå och titta på det iaf för mig haha xD. Hade inte väntat mig att man skulle få se Mikael persbrandt och Stina Rautelin iaf =D. Blev rätt chockad då jag var ute och rastade Zaida så står en bil utanför där Jonas och Lasse bor och där står den ett bra tag sen helt plötsligt stiger denna man ut haha skulle bra gärna vilja se hur jag såg ut då ^^.  Sen efter ett tag då jag väl fick gå in i huset igen för dom spelade in en scen precis vid porten så jag fick stå ute ett bra tag alla gånger jag gick ut men det gjorde ju inget :P. Iaf då jag kom in så vare bara att rusa ut på balkongen och ta några paparazzi bilder på Mikael,Stina och då dom gjorde olika scener :). Kul att se vare då måste jag säga ;).


beck

Beck!

mikael

Mikael Persbrandth

mikael

Mikael Persbrandth

Stina

Stina Rautelin

:)

Inspelning :D

beck

BECK!

beck

Inspelning xD

Kommentarer
Postat av: xm

Dehär är väl ingen kommentar utan en fråga egentligen... om du vet något sätt att få en autograf av Stina Rautelin el. Mikael Persbrandt så skulle de va kul om du kunde skriva de. Har tyvärr ingen e-post just nu:(

2009-07-13 @ 20:56:44
Postat av: Anonym

vilken gata?

2011-11-28 @ 22:28:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0