Sex and the City och Utgång!

Inatt sov Carro här då =). Först då hon kom såg vi på Idolan sen Oskyldigt dömd sedan blev det en massa avsnitt av Sex and the City :D. Ursh  vi var uppe ända till 6 imorse hahaha ggaaasshh och nu är jag trött bara för det!
Saken blev ju inte bättre att först somnar man vid 6 på morgonen sen 20 över 9 ringer syrran och pratar på. Sen då jag väl började somna om igen började det leva om som fan hos dom som bor ovanför oss det vete fan va dom höll på med 9 på morgonen HAALLLÅÅÅ!!! Jag och Carro låg bara och skrek i sängen att dom skulle hålla käften men det hjälpte inte haha . Aja båda två somnade om till slut och det var tänkt att vi skulle kliva upp vid 11 men kom inte upp förnst typ halv 1. Ja då var man fortfarande trött så klart men det var bara till att hä upp sig för Carro skulle med 3 bussen till Gideå. Och då vi vaknade så höll grannarna fortfarande på att leva om va fan det nu var dom gjorde. Men då vi väl hade klivit upp ja då jävlar blev dom tysta TYPISKT!!!

Det enda vi har hunne gjort idag är att ringa till Norge som vi skulle göra! och tro på fan att deras jävla nummer inte FUNGERAR!!!!! ah lagomt glad blev ju vi eller inte!. Fick tag på 3 nummer till dit iaf men nee då det enda dom sa var god försök igen senare jaa vi höll fan på i nästan 3 timmar utan svar!!! Suck....men vi hittade iaf 2 email till till dom som vi mailade till så det är väl bara att vänta och se! Bra start på dagen eller hur!!!

Ikväll väntas som sagt utgång och jag hoppas att jag vaknar till då jag hoppar in i duschen snart!. För jag känner mig ganska så sleten idag=P. O´learys blire som sagt ikväll och man kan ju alltid hoppas att herr prins är där ikväll igen moha!. Jag får väl säga som jag sa sist om han är smart så drar han på Olles ikväll så jag säger det igen då få se om jag har lika tur denna gång xD.
Dock blir det nog inte så mycket dricka för mig ikväll men det överlever jag nog haha eller ah ska inte säga för mycket nu^^. Men jag har inget att dricka innan så det blir bara några öl där inne så få se hur denna kväll slutar haha!

Piss väder äre också idag! och jag känner inte att jag är på nått glatt humör idag verkligen inte!!!

Men skit samma det ordnar sig oftast !

HERE WE COME OLLLLLLLLEEEEEEEESSSSSSSSSSS!!!!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0