Gideå/Läskiga grannar/Norge!

Så dära kanske på tiden att man skriver igen då höhö. Har ju som sagt varit i Gideå från i söndags till onsdags morgon då vi kom hit till stan vid 5 tiden på morgonen^^.

Så jaa vad har vi gjort i gideå spelat Guitar Hero så klart, varit med Maria, gått på promenader,sett på film jaa bara slappat helt enkelt :).

Sen vad har man gjort då man har kommit hem hit då. Joo i onsdags somnade vi inte förnst runt 7 på morgonen efter att vi hade vare uppe hela natten :P. Sov till typ 3 haha!. Sedan drog vi ner till stan och träffade Tomas :). Gick runt på stan till typ 6 på kvällen sedan hem och fixade käk!. Gud jag har konstiga grannar fifan!. Vi han knappt komma hem och då jävlar! Jag satt i tv rummet vid datorn och Carro på toan haha så hör jag hur någon står och ryker i vårat dörr handtag och stoppar in en nykel i dörren och försöker öppna sen börjar han trycka in pling saken typ i 1000 ååårrrr!! Jävlar tur att jag hade låst dörren haha!. Iaf så smög jag mig dit för att kolla va fan det var så står en utlänningan denna utanför haha sen försvinner han. Jag och Carro höll iaf på att skita ner oss haha!. Sen då vi väl hade gjort mat och satt och käkade så kollar jag ut genom fönstret så står en snubbe där ute och kollar in och vinkar?! whata fuck!. Sedan går han och plingar på våran dörr ja då vare ju bara till att öppna....bad Carro öppna dörren för jag vågade fan inte HAHA. Iaf han bad om ursäkt för att dom hade gått till fel dörr och bllaaahh sedan fick vi oss ett gött skratt iaf^^.

Jacob granne nr:2 fick lov att komma förbi och rädda oss hahahah!.
Senare på kvällen bestämde vi oss för att dra ut på Olles med grannen nr:1 =). Jaa vad ska man säga om denna kväll då haha var inte så jävla mycket folk ute typ ingen man kände....bara en massa snuskisar som vanligt haha det första jag och Carro får höra då vi kommer in så kommer en 50 bastare fram och säger fan va snygga ni är!!! Ja det säger väl ändå allt^^. Vi drog hem vid 1 tiden iaf köpte hem nå pöpcorn och såg på Love in Manhattan :).
Sedan somnade Carro vid 3 tiden och jag var uppe fan ända till 6 imorse suucckkk var inte ett dugg trött^^.

Idag vaknade vi vid 12 tiden iaf :). och jaa inte fan har vi gjort mycket idag inte skit väder är det också och vi som hade tänkt att gå ut ett tag faktiskt! Men nee dåååååå!!!. Men vi har iaf ringt till Norge och äntligen har vi fått tag på dom efter att Carro fick ringa runt till en massa för att hitta den rätta personen att snacka med!. Jaa iaf så fanns det inga platser kvar just nu utan det kanske fanns efter jul så vi skulle ringa tillbaka då och höra ^^. Suck vi som ville fara nu aja får hoppas på det bästa!
Annars har vi då inte gjort nå vettigt vi gick upp till granne nr:2 och hälsade på han en stund och sedan for vi och fixade dricka till imorgon nicenice =).

Just nu sitter vi och lyssnar på hockeyn Modo - Frölunda och det står 3-2 SATAN VA DOM ÄR KUUNNNGGG!!!

Hittade föresten denna roliga lapp på våran anslagstavla som är vid våran portdörr HAHAH. Jaa dessa personer bor ovanför oss JÄTTE KUL HÖHÖ!


HAHA

Vilka grannar man har va? ;)

Kommentarer
Postat av: Simon Vikman

Hahaha vilka grannar :P

2008-10-29 @ 00:48:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0