En tisdag ! ! ! ! !

Gash vad jag är trött just nu är väl inte så konstigt heller men ah!^^.

Går kvällen blev så att jag och grannen for ut en sväng vid 11 tiden. Drog till Max sen for vi hem till han och käkade och satt och kollade på då dom rider på tjurar haha kul hade vi iaf!!. Runt 1 tiden for jag hem. Somnade vid 4 tiden inatt kanske?.

Imorse blev man väckt 10 över 8 av övikshem folket!!! Lagomt trött och jag höll på flyga ner från sängen då dom plingade på dörren haha. För om man inte springer och öppnar på en gång då går dom bara in!!. Så det var bara till att hä upp sig. Lite kul var det då jag satt i tv-rummet och ena killen höll på med vårat element där inne och ena inne på toan han som gick bara in i mitt sovrum igår. Så kommer han också in i tv-rummet och skulle snacka med den andra då. Sen då han såg mig sitta där blev han bara helt tvär tyst och vände sig om och gick tillbaka in på toan haha stackarn!!!. Då dom väl var klar la jag mig och sov igen runt 10 tiden kom dom tillbaka och jag var så jävla less att jag aldrig fick sovvvaaa i fred!!!! Jag undrar hur många som har sett mig nyvaken och i sov kläder nu? haha fifan!!!. Skämmigt äre ju då vissa ser ut och vara lika gammal som jag typ^^. Iaf vid 12 tiden kom en till snubbe hit igen också. Sen då jag väl tänkte gå och duscha och skynda mig innan dom kom tillbaka ah då han jag duscha iaf sen ( jävla tur att jag hade tage med mig kläder in på toan ) då kommer dom tillbaka då jag klär på mig och bara rycker i dörr hantaget sen då jag kommer ut från toan säger dom jaha var du där inne?. Herregud dörren var låst va fan trodde dom då fan va irriterad jag var!!!!!!!.

Aja vid 1 tiden var jag äntligen nere i stan iaf träffade Carro en snabbis sen träffade jag Zandra :). Vi drog på ungdomsmottagningen så nu är det bort gjort iaf !! Skönt äntligen har jag normalt blodtryck igen tog ju som ett tag att få det bra igen. Men det är väl för att jag för en gångs skull känner att jag mår rätt bra nu förtiden oftast så det har väl lugnat ner sig. Iaf efter det drog jag hem sen har jag bara varit hemma ^^.

Igår for Jonas till Madrid också fan så avis man ärrr!!! Och vad ser man här i Sverige jo vi i Övikan fick våran första snö idag SUCK!!

Modo som vann ikväll med 6-0 mot Brynäs fyfan va nice :D:D Jävlar att man missade den matchen!!!!

Haha citat från stan vid Hemköp! ( Tele2 skit )

En snubbe: Hej hur gammal är ni?
Carro: 19 är jag
Jag: 19 här med!
Snubben: Vad heter ni?
Carro: Carro
Snubben: och du?
Jag:Carro haha
Snubben: Är ni intresserade av en ny gratis mobil?
Carro: Nej
Jag: Nej

Haha han måste ju ha trott att vi drev med han sa exakt samma mening hela tiden xD.

Föresten såg två bra filmer igår kväll och nu ikväll Step Up och Step Up2 Lätt värt att se jävligt bra var dom :):):)


step up


step up2

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ja lite man önska att man hade varit på matchen, sett målen i repris och fy fan vad snygga! Lätt att vi spöar Timrå med lika mycket på torsdag vettu ;)

2008-10-29 @ 19:58:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0