Back in Övikan!

Så dära då var man hemma i Övikan igen då!

Igår kväll for jag till syrran och sovde över där :). Var med hästa ett tag pysslade om Mulle höhö!. Sedan kom hovslagaren och fixade Bläsens fossingar xD. Då det var klart låg vi bara i soffan och degade och såg på film och käkade chipsa :). Sedan somnade jag i soffan och där låg jag och jag drömde en jävla konstig dröm. Att jag och Carro var utomlands så som vi har snackat om att vi ska ta och göra också då vi har pengar till det men iaf så drömde jag att jag hade nyss tatuerat mig innan vi for dit vi nu var?. Jag hade tatuerat in ett fett jävla rött äpple som täckte hela ryggen :O snyggt ?! haha ah i drömmen vare iaf nice^^.

Nu imorse blev man väckt vid 9 tiden och jag var fett trött ovanligt^^. Men det var bara till att pallra sig upp och hjälpa Jennie att klippa fåren haha! Det var rätt kul helvete så dom flög och nå jävulskt envisa är dom jojo!.
Vid 3 tiden for jag tillbaka till farsan sen vare bara till att käka middag och hoppa in i duschen och sen till bussen. Fifan bussen gick kvart i 7 och vi for inte från Balsjö förnst klockan 5 över 6 :O. I vanliga fall brukar vi fara typ 1 timma innan så farsan fick köra på som satan för att vi skulle hinna och vi kom dit 18:42 och ingen buss kom. Trodde att jag hade missat den men då var buss helvete 20 minuter sen kul^^.

Väl hemma så packade man bara upp sakerna eller ne där ljög jag har knappt packat upp ett skit men ah haha. Iaf satt och snackade med Carro i tele typ 1 timma och hon ville komma hit. Hon skulle egentligen komma i morgon. Men så smörade jag in mig lite för grannen så vi for till Gideå vid 11 ikväll och hämtade hon =). Så nu är hon här och vi har sutte och spelar Guitar Hero svviinnnn skoj. Just nu sitter Carro och snackar med en flört höhö sånt är aldrig fel =P.

Imorgon ska vi försöka kliva upp tidigt iaf ut på en morgon promenad hade vi tänkt. Sedan ska vi prova ringa till Norge igen kanske ska försöka med två 00 denna gång! HAHA! Så kanske det går bättre om vi har tur :P. Sedan en sväng på arbetsförmedligen och snacka med ja vad han nu hette om Norge iaf. Sen vid 3 tiden kommer Jessica också hit så ska vi ha mys kväll vi 3 här hemma =). Är själv hemma hela denna helg också nicenice ;).

Ne nu har Carro snackat klart så nu ska vi ta och spela lite till och sedan sova =)

GodNatt pussssssssssssss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0