Vi är för duktiga ;)

Igår kväll blev det som sagt TacoBuffe med bruda på Liquid :). God mat vare och mätt blev vi och vi hade det skit kul hahaha xD. Vi var där till runt 10 tiden sedan drog vi oss hemåt!.

Idag klev man upp vid halv 11 då Emma på att gå runt Höglandsjön så det ska vi fara och göra snart ;). Värst vad vi har börjat gå mycket haha aja har man inte mycket på dagarna kan man lika gärna gå ut och röra på sig så man inte bara sitter här och blir fet och go ^^. mohahah!.

Ikväll blire kanske att man drar ner till Liquid och ser på hockey matchen Rögle - MODO och nu jävlar får fan Modo ta och vinna längesedan sist!!!.

Ne nu ska jag ta på mig kläa och dra till Skyttis och möta hemma för att sedan gå på en lång promis xD.


Ett citat från igår kväll

Zandra: Emma du har nåt där vid ögat?
Emma: Nej det har du inte :O
Zandra: Jooo det har du visst :P
Emma: Vadå? menar du på mig? haha

Haha satan så vi garvade åt det dära

( En tjej som satt vid oss som kommer from Skåne )

Tjejen: Gud vilken skillnade det är på människor härifrån om man jämför med Stockholm eller malmö
Vi: Joo det är ju som det!
Tjejen: Jaa men första dagarna jag var här och man gick ut på stan eller något så kan det bara komma fram människor som vill prata med en utan att man känner dom :O. Och först blev jag bara liv rädd så fort någon människa kom och gick åt mitt håll och bara flinade, då skrek jag bara va fan vill du mig?
Vi: HAHAHAH
Tjejen: Jaa men som i Stockholm där ignorerar alla varandra, inte är det någon som kommer fram och börjar prata då utan anledning. Men här då kan man typ säga ah men han/hon känner jag inte då går man bara fram och börjar prata utan konstigheter =P.
Vi: Hahaha sååå rääätttt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0