Summary from last time!

Så där ja har man inte skrivit på några dagar igen då men men.....ska försökta göra ett försök att dra allt så kort som möjligt annars blire så jäkla långt!

Fredagen: Började med att Maria kom till mig vi började dricka här flummade på som vanligt haha. Roligt hade vi iaf :). Runt 9 tiden drog vi 2 ner till stan mötte upp Carro så tog vi bussen till Tommy i Ås :). Där började det riktiga festandet ;). Lagomt med folk var det och det var otroligt roligt att äntligen vara på en riktig hemma fest var ju så länge sedan!. Olsson var det kul att fest med också så länge det varade haha. Gud va kul vi hade med vovven som dom hade ( polishund ) han lyssnar tydligen bara på sin ägare så klart! Men så skulle jag och Olsson kolla vem av oss han kunde lyda så klart blev det jag han löd både sitt och massa grejer jag sa att han skulle göra medans Olsson försökte gjorde han inte ett skit hahah ;).  Runt 12 tiden blev vi iaf alla utslängda tråkigt nog för bara någon omogen sak va det nu var!!!. Ingen av vi 3 ville fara hem och sova eller sånt fan det är ju den tiden allt festande börjar säg ;).Så vi tog upp mobilen och ringde grannen yeess han kom och hämtade oss i Ås snäll som han är :). Sedan drog vi alla på krogen Liquid som vanligt! Mycket folk och det var jätte kul ;). Som vanligt hamnade vi på scenen och skakade rumpan mohaha :D:D. Slutet kunde dock vara mycket bättre bråk och skit blev det igen. Inget jag tänker gå in på nå mkt här men fy satan va idioter det finns huvva! Den jäveln om vi ser han både jag och Carro han ska fan få lära sig ett och annat!!!.  Sen kan ju vakterna och Polisen köra upp nåt långt någonstans för dom är ju bara rena jävla idioter här i Övik så fyfan!!!. Här kommer vi och går emellan dom som bråkar ( nämner inga namn )  och försöker reda ut bråket så kommer dom dära jävla idioterna och  gör allt så jävla mycket värre!!!!  Dum jävlarna sätter fel jävla person i häktet och skiter fullständigt i han som gjorde allt från första början och inte fan kan polisen ta sig tid till att lyssna på dom som har sett det hela från början och inte från där dom ser sjävla!!!! Nå jävulskt så förbannad jag och Carro var m.fl men helt kom han inte undan minst 1 anmälan fick han på sig iaf!! Den dära killen ska inte tro att han går säker här i Övik längre det är nåt som är säkert !!!!. Ingen och då menar jag ingen jävel ska smälla på folk jag känner då jävlar tänder jag till och nå fan gjorde jag det denna kväll!!!!.Det bästa var ju ändå då polisen for iväg med den dära personen då backade dom in i ett staket sak så hela backre bilrutan gick sönder fy stan så vi garva åt dom HAHAHAH!!!!!. Tur som var så hände allt detta tråkiga som nu hände runt 2 tiden då allt stängde så kvällen var riktigt bra förutom det. Efter allt tjaffs drog Carro hem och jag och Maria pallrade oss hem till mig efter mycket om och men och kallt som satan vare!!!. Väl hemma så låg vi och skrattade åt typ ingenting i 1 timme haha!!. En sak jag minns vi garvade åt var att Maria tyckte vi skulle föreställa oss Kim i pyssling kläder nåt sånt? haha!.

Lördagen: Bakis som satan har inte varit så bakis på hur länge som helst huuuuvvvaa!!!. Maria for hem vid 2 tiden och jag la mig i soffan och drogade ner mig med alvedon och lyssnade på hockey medans jag halv sov!!. Var väl tänkt att jag skulle till Själevad men det blev inte av av någon anledning jaja. Tråkigt lördag blev det iaf!!!. Söndag med dessutom gjorde inget speciellt!

Måndag: Då var jag hundvakt åt Emmas hund Scott svin söt vovve :):). Hon och hennes pojkvän for på hockey så tog jag hand om Scott och såg på hockey på tv hemma hos dom ;).

Igår: Jag,Emma och Scott for ner på stan en stund gick runt och kollade Emma köpte ett par snygga jeans ;). Sedan följde jag med hon hem och vi satt och surrade på och så dära sedan drog jag hem mot kvällen!. 
Fick ett brev från arbetsförmedligen att jag ska på nå möte på måndag suck klockan 9 på morgonen KUL!!!.

Så vad har mer hänt jo igår fick vi det tråkiga beslutet att Magnus Wernblom lägger av med hockeyn :,( 

Väldigt tråkiga nyheter men det är väl kanske bäst så! Farväl och lycka till!!!

Joo sökt jobbar har jag gjort eller det gör jag väl konstant varje dag nästan men ringde på ett jobb igår fick tips av Emma om jobb på arenan så har pratat med dom både igår och idag ;). Ska skicka över namn,nummer osv till dom sen ska dom ringa mig om dom är lite folk eller om någon slutar ;). Det är alltså ett servitris jobb varje matchdag/kväll nicenice HOPPAASS jag vill verkligen ha det jobbet!!!!!!. 
Sen så har jag ringt på 3 andra jobb Blåbär men där behövde dom inga fler folk, sen Waynes Coffe isåfall extra jobb på helger men dom hade så många redan men jag kunde komma över med Cv men han var ju så jävla sur så vete fan om jag ids då!! Ursäkta mig säger jag bara att jag ringer och kollar!!!!. Sen ringde jag på Statoil norra men chefen var inte där men ska gå dit någon dag med Cv då han är där och så :). 

Ikväll ska jag dra ner till Carro iaf och umgås lite med henne och skvallra lite om det nu finns nått nytt att säga? haha!

Öhhmmm........ ja långt och jävligt blev detta nu med så nu sätter jag punkt .  


 
ahha

SKÅL!

:)

Carro och Tommy xD

hihi

Jag och Maria ha!

vi

Carro och Carro <3

magnus

Magnus Wernblom du kommer alltid att finnas kvar i våra hockeyhjärtan <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0