En sån dära dag . . . . . !

Sent inlägg blir det nu men har inte hunnit skriva förnst nu typ^^.

Igår kväll for jag som sagt till Carro hon var Party sugen like heeelll!!! Uppklädd och allt då jag kom dit. Tråkigt nog gatt jag ge beskedet till henne att O´Learys hade stängt för dom renoverar!!. Så vi satt hela kvällen och letade någon fest men alla var typ döda och allmänt tråkiga!. Så vi blev kvar hos Carro istället och hon drack vine och jag drack upp mina öl som jag hade kvar. Men nå fan hade vi 2 kul alltid ändå haha ;). Kom hem runt 4 tiden iaf på natten iaf.

Idag blev det till att kliva upp tidigt klockan var ställd på halv 10 ursh somnade runt 5 inatt och klev upp vid 10 tiden!!. Orsaken till det var för att vi skulle ta oss en sväng till Jb då dom hade lunch och träffa Markus. Stressa som fan fick jag göra för jag skulle vara nere på stan senast 10 i 11 :O. Då jag väl är klar och halv springer ner till stan medans jag ringer Carro så hör man att hon ligger kvar i sängen och hade råkat somna om hahaha och här har jag stressat som ett aasss för att hinna :P. Aja hon var i princip klar då jag kom fram iaf :P. Blev så att vi träffade den dära Markus på stan istället på torget så kom Tomas också :). Efter Carro och Markus babblat klart drog vi 3 andra på Blåbär och lunchade!! Träffade på Jessica också trevligt :).
Efter vi käkat klart drog vi till busstationen och snackade med några åh herregud Carro berättade om en som har tjatat om mitt nummer typ 10000 år haha ( En från hockeyn ). Ja hon hade gett han mitt nummer nu iaf och han hade sagt till henne att han ska bjuda ut mig på middag någon dag? WTF!! Fan heller att jag vill det fifan näähh jag kommer inte svara nu längre så fort jag inte känner igen nummret haha!. Aja vi var iaf kvar på busstationen ett tag satt bara och flummade på som vanligt^^. Sedan drog vi alla 3 hem!.

Jag han vara hemma i ca 2 timmar så ringer Carro och ber mig komma ner igen haha kändes rätt onödigt för mig att gå hem då från första början men aja vad  gör man inte för sin lilla vän xD. Så det var bara till att käka middag och sen dra ner till staden igen!!!.
Väl där var Markus också där så vi 3 satt och såg på Hockeyn Tre kronor!! Ryssland - Sverige och så klart förlorade Sverige med 1-0 SUCK!!. Nästa match på lördag Taggad!!!.
Runt 10 tiden bestämde jag mig för att dra hem var så jävla trött. Ah då han jag gå typ halva vägen hem då ringer Carro och ber mig komma tillbaka haha jaha så det var bara för mig att vända om. Då jag kom dit låg vi och såg på film och snackade osv.
Så nu ikväll eller snarare inatt kom jag hem vid 3 tiden nicenice^^. Trött är jag så lär inte ha svårt för att somna då det väl blir dags!!!.

Fyy satan så less jag är på att gå ner och uppför denna jävla backe nu !!!!. Idag har jag gått i den 4,5 gånger haha det är drygt som fan!! Jag känner rakt hur ont i benen jag har just nu =P. Vet inte hur många gånger jag har gått fram och tillbaka denna vecka!. Men kanske ligger i nåt det Carro säger att jag går mycket fortare nu än hon haha det gör jag faktiskt konstigt nog^^. Att snart kommer jag springandes istället!!

Aja ne fan va långt detta blev igen undra om någon ens orkar läsa allt jag skriver tro? ^^.

Ne nu blire nå annat sen slagga!! Inatt ska jag då inte ställa någon klocka iaf ska sova ut för engångsskull. Ja jag har inget vettigt för mig på dagarna men jag ställer ändå klockan någon tid så jag sover seriöst inte så jävla mycket som många kanske tror haha!!!.

Ska ändå inte göra nå speciellt imorgon vad jag vet nu iaf? Carro jobbar iaf. Tänk en fredag och jag ska inte festa som det ser ut nu iaf ... men sånt kan ju ändras fort det har jag ju märkt!!!

gNatt!

haha

Natt gympan får man inte glömma!

<3

Carro <3

yo

YO!

AHAH

Hahaha!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0