Allmänt lesssss!!!!

Idag skulle jag vara på möte hos arbetsförmedligen klockan 9:00 imorse men det blev inställt. Blir nästa måndag istället!!!. Lika bra det jag sov så jävla dåligt inatt om jag ens sov något? :S. Det kan inte ha varit mycke iaf!!! så jag kände mig som en vandrande liksäck då jag klev upp imorse!!!!.

Kan inte säga att detta var någon toppen dag hände lite oväntade saker......tur så är den över snart då jag ska gå och lägga mig efter att ha skrivit detta.

Men iaf vid 1 tiden gick jag ner till Jb och träffade Carro mf.l. Efter ett tag for jag,Carro och Danne till Max och käkade gött :). Dom håller tydligen på att bygga om på Max så då man skulle beställa mat så fick man göra det ute i någon sak som liknade en korvkiosk haha!!!. Barnbox blev det iaf för våran del muummmsss :). Vi fick faktiskt ett var sitt glas med Tom och Jerry den ni! =P
Efter vi käkat och flummat på klart gick vi tillbaka till Jb var där ett tag sedan gick vi mot stan och mötte upp Markus och någon som kallades för " kärran " HAHA!. Gick runt där ett tag sedan drog jag hem för att käka och färga mitt hår =). Så nu är min hemska utväxt borta YES!!. Märkte att vi hade köpt fel färg dessutom så det jag färgade nu idag är en lite ljusare brun än vad jag ska ha men aja det ser iaf bättre ut än innan^^.
Senare på kvällen bar det av ner till stan till Carro igen där " Kärran ", Danne och Markus också var :). Så har varit där hela kvällen och kom hem för ca 30 minuter sedan!!!.

Åhh fifan vad jag skämde ut mig ikväll dessutom JÄVLA SKIT!!!!!!.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0