Yeeey :D

Kom Nyss hem från Staden :). Blev borta lite längre än tänkt men. Bion var iaf skit bra kan jag då säga :D. Så folket hade rätt om den ;). Efter bion for vi hem till Olle och såg på National Treasure book of Secrets :) Jag hade bara sett den första filmen och inte den nya. Men nu så. Måste säga att den påminde mycket om den första filmen fast det visste jag redan men ändå. Har jätte ont i mina armar just nu haha låg som en korv då vi såg på filmen haha så dom är bara som spagetti för tillfället!. Fick gå hem också huvva så kallt he va och en massa fyllskalla stötte man på på vägen haha så ska de va ;). Men det var en mycket trevligt kväll må jag säga :):).

Imorgon vet jag inte vad jag ska göra soooovvaaa ska jag iallafall ta och göra är svin trött just nu. Jonas ring inte och väck mig klockan halv 9 imorgon snällllaaa haha då jävlar :P. Kanske drar man till Carro och Olle en sväng på dagen få se vad som väntar :).

Nu ska jag ta och slagga typ jaa snart och sussa så gött =).



image34

Sjukt bra film, LÄTT värt att se :D


Kommentarer
Postat av: Jonas

Haha, nejdå det är lugnt! Idag är det faktiskt lördag och då får man sova ut! :D

2008-05-17 @ 10:07:52
URL: http://taza.blogg.se
Postat av: Lovisa

Vad handlar den filmen om? :)

2008-05-20 @ 11:55:01
URL: http://caffeineaddict.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0