Ursh tråkig dag....

Ja inte blev det någon stan för min del som jag hade tänkt och inte gick det nå vidare med att få bort svullnaden runt ögona heller. Har suttit med typ is påsar och försökt men icke blev ingen skillnad sen smört in med grejer jaa gav inte speciellt mycket det heller. Men det ser iaf lite bättre ut nu än då jag klev upp då såg man ju typ inte ett skit.

Ursh vilken tråkig dag det har varit inte gjort ett skit. Har inte precis velat visa mig ute så har bara varit hemma och törat sönder mig.... Såg iaf klart filmen jag somnade till och den var rätt bra =) Lite störande att det var en sån film som dom spolar tillbaka i tiden typ hela filmen så man såg typ vad som hände på slutet först och slutet av filmen det som hände först ungefär suck. Sen vet jag inte vad jag har gjort typ inget?. Joo jag lyckades pallra mig iväg till Östra en snabbis iaf typ det haha.

Snackade även med en person idag jaa vet inte vad jag ska säga om det samtalet om det ska kännas bättre eller värre det vete fan. Men förhoppningsvis ska det väl kännas bättre snart!

Har ju som sagt ingen skola typ denna vecka vad jag vet iaf :O. Men ska dit imorgon runt 11-12 iaf och köpa Statt biljetten med Zändra och jag hoppa för guds skull att det är bättre med mina ögon imorgon så man ser normal ut igen... om det inte är bättre ska jag till läkarn imorgon iaf kolla upp vad skiten är för något !

Nee gud vad jag har tråkigt inge kul att inte ha nåt att göra på dagarna nästa vecka blire iaf skola det vet jag säkert för då äre en massa saker som vi ska göra innan studenten =).

Tjoobreee!

Kommentarer
Postat av: Henrik Lindmark

rösta på Henrik Utmanar på min blogg :) Möter Johnny Depp :O

2008-05-26 @ 23:26:36
URL: http://livetsomhenke.blogg.se/
Postat av: Jonas

Åh, vilken film var det?
Vem då? :P

Hoppas ögonen blir bättre, vore ju inte så roligt då det snart är studenten :P

2008-05-27 @ 07:19:48
URL: http://taza.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0