Trötter....!

Ja ikväll blev det inte så mycket pluggande ovanligt ne. Men är rätt less sen jag var på skolan. Ska sitta hela jävla dagen imorgon på skolan med och fixa klart saker än fast jag kan vara ledig men måste verkligen. Är bara glad att jag går dit än fast jag inte ens måste...

Det blev bara chill hela kvällen istället är så trött idag så huvva. Såg på Eurovision son contest semi 1 iaf =). Tur att den låten jag ville kom med xD. Jaa " turk låten " Jonas hahha. Men det äre ju inte =D.

Föresten så var det någon jävel som loggade in på min msn idag då jag var på skolan. Själv var jag inne på msn och märkte att jag loggades in på en annan dator?! whata?!?!?. Sen loggade jag in igen på min så den dära andra loggades ut då märkte jag att den loggade in på min gamla msn som jag har addat till min nya?!?. Vaaa faaannn fett less på människor som håller på så dära. Har ingen aning om vem det kan vara och jag menar jag har liksom två olika lösen på dom dära två msn. Så det måste vara nån jag känner men vem??? Jag vet då inte av att någon ska kunna mina lösenord men...Jag han iaf fort som fan att byta lösenord på båda msn så det inte skulle hända som sist. En annan msn jag hade tog dom ju helt och fick aldrig tillbaka den och det vet jag inte heller vem det var. Sjukt äre iaf tur att jag var inne på min msn så jag märkte det i god tid! Men nu ska väl ändå ingen komma in hoppas jag. Har sutte och bytt lösen på andra ställen också som t.ex bloggen!!

Aja hoppas det inte händer så igen. Det har man varit med om ett antal gånger och det enda dom gör är att skriva skit saker till alla kompisar man har. Tur är väl det att dom flesta förstår att det inte är en själv som skriver iaf.

Jaao som sagt skola imorgon så länge jag orkar. Sen ska jag gå ner till stan och ta ut pengar till att köpa Statt biljetten på torsdag =) nicenice!. Sen ska jag nog bara hem och plugga mera.

Huvva måste försöka sova i tid inatt så jag orkar imorgon så allt blir gjort klart nån gång!

Natt natt

Kommentarer
Postat av: Lovisa

Ajdå, vad var det som tog din uppmärksamhet från pluggandet då? :)

2008-05-21 @ 06:52:07
URL: http://caffeineaddict.blogg.se/
Postat av: Jonas

Men gud, hon sjunger så sjukt dåligt, hon kan ju knappt ta toner! Det var verkligen skämmit igår när jag såg lite på det! Huvva! Hoppas det är bättre imorgon iaf.

Har du prat we morsa din då?

2008-05-21 @ 08:08:21
URL: http://taza.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0