Tråkiga söndag!

Ja vaknade som sagt för ca 1 timme sedan fick panik då jag såg att klockan var 3 :O. Hur fan kan jag sova så länge :S. Nu har ju nästan hela dagen gått och jag som hade tänkt ha god tid på mig att plugga lite men icke. Aja ska snart hoppa in i duschen iaf sen tror jag ska gå ut på en promenad i solen så man vaknar lite. Sen göra någon läxa jag MÅSTE göra det idag!!

Haha jaa gårdagen blev ju inte som jag hade tänkt mig men :P. Eller snarare kvällen!. Det var tänkt att jag skulle ut med några polers på Plattan hade ju fixat fri biljetter och allt men så bangade alla ur. Så då hade jag planerat att bara vara hemma och ta det lugnt tog bort sminket och duschade och satte på en film. Eftersom att jag inte hade tänkt att fara så " annonserade" jag ut lite fri biljetter till dom som skulle fara. Marcus kom förbi och hämta några =). Bättre än att dom ska ligga här hemma och skräpa helt i onödan. Senare på kvällen kom grannen in på msn ja då ville han att jag skulle följa med han runt på stan med bilen och sen försöka ta mig en på Statt eller Harry's. Men som sagt det gick ju inte så bra att komma in där men det visste jag redan haha. Så då drog vi till Plattan snällt av han att följa med mig dit iaf =). Och sshhiiiittt så mycket folk det var där:O var näst in till lika mycket folk som det brukar vara då det är 50 - dagars eller nåt sånt. Men det var väl för att Block44 var där och spelade och dom ägde FETT! =)=). Många var typ dyng raka också hahah och det flög glas på golvet lite här och var. Själv så stog man där helt nykter iaf från början men han iaf hälla i mig 3 öl där inne och det räckte. Lugn kväll på Plattan är väldigt sällsynta haha! Ne men det var helt okej på Plattan igår kände inte så många som var där men det funkade bra ändå. Bättre än att sitta hemma och tråka säg^^. Då Plattan stängde for vi till Max och käkade eller grannen och hans polare käkade jag var fortfarande mätt sen all tårta och allt man vräkt i sig under dagen.
Sen skjusade vi hem hans polare sen drog vi till Statoil Norra så jag fick köpa snus tog ett tag att övertala att jag behövde snus för han är helt emot det haha men det gick ju =). Sen följde jag med han hem ett tag han ville visa sina fina fiskar han hade fått under dagen. Haha så hade han döpt en av fiskarna efter mig " Carro Sörliden " sen en efter Kg till " Carro stan " haha hemskt snällt :P. Sen hade han en sug fisk som inte hade nåt namn än så jag döpte den efter han själv ^^ Passade perfekt tyckte jag haha! Aja runt 4 tiden var det dags att gå hem och sova.

Så dära har man rabblat upp det mesta tror jag. Nu kallar duschen på en sen ut i solen =) Tjipptjopp!


image28

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0