Torsdag

Nu ska jag strax gå till skolan och fixa klart nå uppgifter. Klev upp klockan 9 hade ställt klockan på halv 9 men fan var så jävla trött och var precis på väg upp då Jonas ringde :P. Bara för att du var uppe sen klockan 8 haha xD. Själv var jag hur trött som helst men somnade väl inte så tidigt heller som vanligt.  Iaf har gjort i ordning mig och sånt nu sitter bara och väntar på att det ska bli lunch på Mp så jag kan sitta vid datorn då dom inte har lektioner. Kollade på deras schema och då har dom multimedia efter lunch suck! då måste dom sitta vid datorn och då får inte jag vara där ^^. Så få se hur länge det blir på skolan idag. Ska iaf hinna fixa klart CV för det måste jag ha klart idag iaf. 

Nu ska jag dra till schooollll hojs!

Kommentarer
Postat av: Jonas

Hoppas du får någon dator så du kan fixa ditt CV iaf :D

2008-05-15 @ 11:03:00
URL: http://taza.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0