Tisdag!

Har nyss kommit hem från första och enda lektionen för idag skönt :). Ska snart fara iväg till Fest prissen och fixa klänningen wwiiiee =) Får man kolla om skorna jag köpte passar bra till den också hoppas på det iaf :). Sen måste man fixa halsband och örhängen och allt sånt smått man ska ha på sig :P. Men det får bli en annan dag hinner nog inte köpa det idag iaf. Tar någon timma innan klänningen är klar sen ska man ju till tandläkaren kvart i 1. Sen ska jag bara hem och plugga plugga plugga! Högen här bredvid mig ser inte så frästande ut men det är ett MÅSTE idag. Har en rapport om projekt arbete jag måste skriva klart som ska vara inlämnat i morgon :O. Så det blir till att sitta och skriva på datorn typ hela kvällen. Men för övrigt känner jag mig på ganska bra humör idag än fast jag somnade runt 3 inatt igen haha! Höll inte på att ta mig upp imorse men det gick tillslut. Fick en jävla bra låt igår som jag sitter och nöter är nog den som gör mig glad skulle jag tro ^^. Men men...Nu ska jag packa ner skorna och sånt och dra ner till stan tjo.

Kommentarer
Postat av: Jonas

Vilken låt då? : )

2008-05-13 @ 10:58:51
URL: http://taza.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0