Skolan!

Jaa jag försovde mig. Eller egentligen inte börjar inte förnst klockan 12 men jag skulle ju kliva upp tidigare och gå till skolan vid 10 tiden vare tänkt. Så stänger jag av klockan då den ringer och vaknar av att klockan är kvart i 11 då blev det panik fan fan fan fan!!! Ändå somnade jag innan klockan 2 faktiskt jaa  tidigt för mig hehe. Satt faktiskt uppe ett tag igår efter jag hade skrivit förra inlägget och började skriva på webbdesigns uppgift jag ska lämna in sen kollade lite på religionen. Men det gick inte så bra med den hade varken nån bok elle anteckningar hemma så måste ta hem det idag iaf.

Men nu sitter jag på skolan iaf kom nästan nyss hit. Så ska snart börja göra klart multimedian sen börja på den andra uppgiften jag har kvar.  Sen ska jag gå ner till stan och lämna nå pengar till Zandra ;) och kolla hur hennes hår blev xD. Sen ta ut dom dära andra pengarna sen hem och pluuggggaaaa igen då. Ska börja på webbdesigns uppgiften båda 2 av dom. Sen ska jag fixa klart religionen sen förbereda en massa text till en uppgift jag ska göra klart på skolan imorgon. Jaa shit va mycket det är man måste göra SUCK!. Men ändå bra att jag sovde längre ändå för nu är jag inte så trött och SKA orka göra det jag planerat att göra klart idag så äre bara ett måste NU!!!

Aja han inte få i mig nån frulle idag heller så är rätt hungrig men men får vänta till middagen som sagt. Har ej tid med nåt annat.

Nu ska jag börja på multimedia saken igen good luck to me! =P

Kommentarer
Postat av: Jonas

Det låter jättebra ju :)
går det bra med multimedian då?

2008-05-21 @ 13:05:56
URL: http://taza.blogg.se
Postat av: Jonas

Fast du kan du det ;) Så jävla bra! Snart är du klar med allt :D:D

2008-05-21 @ 14:31:10
URL: http://taza.blogg.se
Postat av: Lovisa

Ja okej, på så vis. Det är lätt att man tappar suget att göra klart en läxa eller plugga på ett prov, men när man väl är igång känns det som att man kan göra mer och mer.. :)

2008-05-21 @ 14:39:31
URL: http://caffeineaddict.blogg.se/
Postat av: Madeleine

Vad händer?

2008-05-21 @ 15:04:13
URL: http://madeleine1989.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0