Så typiskt!

Hallå hallå!

Idag har man gjort lite mer vettiga saker än igår iaf...Gick hem till Zandra runt 12 idag så gick vi till skolan plus Emma och köpte Statt biljetten så nu är det fixat iaf :). Sen drog jag och Zandra ner på stan mötte morsan så gick vi och kollade på halsband och så dära =) Har hittat ett riktigt fint som jag tror jag ska ta och köpa så man får allt bort gjort snart!. Sen kollade jag också om jag hade fått in nå pengar på kontot men ICKE! Så ringde till farsan och tydligen så är det inte pappa som sätter in dom till mig utan dom dära andra sakern så han ringde dit. Men dom sa att man tydligen slutar att få underhålls grejs då man är över 18 SUCK! Jag trodde ju att det slutade då man gått klart skolan som allt annat men needå. Men pappa var så snäll och satte in 1200 kr på mitt konto av hans egna pengar istället så jag har money :). Har fixat min väska jag ska ha på balen också riktigt nice var den sen sjalen har jag fixat också det blev en glittrig liten väska sen en vit sjal fett nice =).
Efter det for jag och Zandra på donken och köpte glass och satte oss ute i solen och glassade :). Träffade även Madde på stan idag skoj skoj inte ofta man ser henne nu förtiden xD. Kul att Madde lurade Zandra att hon var gravid och Zandra som är så lätt lurad gick på det hahhaha! Iaf då vi var klar på stan gick vi ner till Hamnen och satte oss och solade sen kom Jack och hans polare förbi trevligt =). Satt vi där ett tag och snackade sen gick vi 3 upp till torget. Gick in till Expert och kollade om " min " dator fanns där och tro på fan att det gjorde den :D.
Runt 4 tiden tog jag och Zandra bussen hem till mig käkade och så dära. Sen laddade vi ner en massa nya filmer vi bestämde att vi skulle ha en film kväll hos henne nån dag i veckan :). Egentligen så skulle vi ha det ikväll men det tog sån jävla tid för filmerna att bli klar men fick ner en iaf A Walk To Remember som vi såg ikväll fett bra må jag säga vet inte hur många gånger vi satt och lipade haha men så ska det va!. Har börjat kollat på en massa filmer nu av någon anledning. Ne men har inte haft tid eller lust att kolla på filmer har inte gjort det på jätte länge men nu så börjar det ordna upp sig=)

Idag ringde vi och kollade vart min student klänning var någonstanns!. För jag skulle få hem den i mitten av denna månad så då vi ringer säger dom att den har tydligen fastnat i någon tull för ett ANTAL dagar sedan och inte fan kan dom ringa och meddela det till oss heller. Så nu sitter man är i panik och har ingen student klänning än GGAAAAHHH! Måste på stan och leta som panik nu i veckan F***a också!

Är fortfarande jätte röd runt ögonen och förjävligt torr har sett förjävlig ut hela dagen mitt ansikte håller seriöst på att ruttna ihop tror jag hahha! Nee huvva vad man ser ut men svullnaden har börjat lagt sig iaf tur det. Det första man gjorde då man kom hem var att ta bort sminket och smörja in som satan. Inte nog med det så har jag gått och blivit typ förkyld! Jävla bra tajming säger jag kommer säkert vara förkyld då man tar studenten skulle vara så likt mig att bli sjuk i dom dåligt tillfällena SUCK! Har iaf börjat droga ner mig redan idag tänker inte gå och bli förkyld nu det går inte!!!

Inte fick jag mina förbannade PENGAR idag heller SUUUUCCCCKKKK!!!!

Imorgon kväll kommer Carro till mig igen wwiiiee =). Hon ska sova över här ;). Vi ska tydligen ut imorgon kväll haha. Jessica hörde av sig idag och ville att vi skulle med till O'learys imorgon kväll klart man är på ;). Så då ska jag,Zandra och Carro dra dit och umgås med hon m.fl ska bli kul =). Men lär nog inte bli nå mycket dricka för min del bara nån öl där inne inge mer.


Dagens citat:

Lärare - Har ni möjligtvis sett mina utlänningar?

haha whata fuck? :P

Kvällens citat:

Z: Va fan jag hittar inte min mus?
C: Haha du det dära kan misstolkas haha
Z: Men vadå? haha släpp min mus då!


Hahaha ja kul hade vi iaf haha!

Jag är sjukt trött just nu vet inte varför eller jo antagligen för att jag håller på att bli sjuk! Vill inte inte NUUUU!. Men men känner mig rätt degad iaf blir nog tidigt ikväll tror jag.

Ne nu har jag rabblat på mycket som vanligt ;P Så nu ska jag göra nåt annat Seee Yaaahh!




image54


Min väska vad säger man glitter och glamour? :D


image55

Min vita sjal =)


image56

Mina student/bal skor I love them xD


image57

Statt biljetten :)

Kommentarer
Postat av: Jonas

Helvete vilken dag :P
Fan vad jobbigt det med klänningen! PANIK TILL TUSEN TYP! OM du hade varit här i Sthlm hade du ju hittat en direkt :P Jamen underhållsbidraget får man ju bara när man studerar och ni slutar ju nu :P
Men gud vad snällt av pappan din att du fick pengar av honom! :D

Hehe, ja hon är en rackare på att kliva upp, nu är hon vaken :P Eller ja, hon har varit vaken länge :P

2008-05-28 @ 08:27:01
URL: http://taza.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0