Plugg forts.....!

Jadå var man uppe igen då. Klev upp vid 9 och har nyss käkat frulle och så dära så ska snart dra iväg till skolan. Blev lite senare än tänkt men men... kommer ändå sitta kvar tills jag är klar med uppgiften vilket som.
Blev iaf klar med religionen inatt så det känns skönt :) Ska bara skriva ut det och så nu sen försöka leta åt Mattias på skolan så jag kan lämna in det så jag slipper skiten!haha.

Ne men idag blir det bara massa pluggande igen sitta på skolan några timmar sen hem och börja på hemsidan hade jag tänkt, det är väl det enda man ska göra idag. Men i helgen händer det en massa skoj som tur är känns som att man behöver göra nåt annat nu :D.

Ne nu ska jag skriva ut religionen sen dra till skolan!

Kommentarer
Postat av: Jonas

Det låter som en mycket rolig dag med plugg och såna saker HAHA! ;)

Vad du är flitig som åker till skolan fastän du är ledig! :D

2008-05-22 @ 11:30:34
URL: http://taza.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0