Onsdag xD

Idag var det också en slapp dag. Började ju inte förnst 12 hade 1 lektion i 1 timme där vi typ inte gjorde ett skit^^. Sen efter det hade vi klassråd ett tag. Snackade om studenten och grejer :).
Efter det drog jag ner till stan försökte få tag i Elin men hon svarade aldrig då jag ringde så då jag kommer till örnparken ser jag hon gå upp mot gallerian. Hon går ju så jävla fort så jag fick springa efter hon ända upp till Subway innan jag han i fatt henne haha. Så följde hon med mig till donken och käka så satt vi där ett tag och snackade skit som vanligt xD. Sen gick vi runt på olika sko affärer och kollade efter student skor till mig =). Hittade ett par riktigt snygga faktiskt som jag tror jag ska köpa imorgon :). Plus att jag hittade ett par andra skor med ett par gula haha svin söta med en rosett dom måste jag ha! men frågan är om jag har råd till att köpa båda skorna det vete fan=P. Hoppas!
Sen drog Elin hem och jag tog bussen hem.

Ikväll har jag väl inte gjort så mycket chillat hemma med morsan käkat popcorn och kollat på tv typ hela kvällen. Vi satt också och kollade på en massa olika bärbara datorer tror jag har hittat den jag vill ha nu riktigt nice är den =).

Imorgon ska man på Coop som vanligt då. Egentligen så skulle jag kanske fara till Sundsvall med Zandra men det blir inget av för min del. Sista praktik veckan blir det för mig nu. Eller jaa vi får sluta praktiken nu eller senare som vi vill men känns skönare om man får vara ledig varje torsdag och fredag nu tills skolan slutar så har man tid på sig att sitta och jobba klart alla rest uppgifter man har kvar istället ;). Känns som det är bra mycket viktigare!. Som sagt Coop blir det och jag hoppas på att få reda på om jag fått jobb där till sommaren eller inte. Sen blir det sista dagen på fredag skkkkköööööööööööönnnnnnnttt! Ska iaf ner på stan efter Coop och visa morsan skorna och köpa dom förmodligen :). Sen ska vi på Expert och kolla på datorn vi hittade på deras sida nice som fan :D

Har fortfarande cepigt runt ögona och nu är man alldeles ttöööörr så det bara knaster då man tar där hahah! AJ AJ! men får hoppas det försvinner snart iaf.

Ne nu blir det snart sängen förhoppningsvis ^^

Kommentarer
Postat av: j

fin design=)

2008-05-08 @ 00:05:44
URL: http://jossipossi.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0