Morn morn =)

Idag är man uppe ovanligt tidigt för att vara en onsdag :O. Vaknade först halv 7 och var jätte pigg och då klev jag upp också men kände efter ca 10 min att ne fan jag orkar inte så gick och sov till halv 9 sen låg jag och drog mig till klockan 9. Bara för det så är jag mer trött nu än först då jag vaknade ^^. Men klev upp nu för att jag måste skriva klart rapporten och så :). Inatt somnade man efter klockan 1 någon gång och det är ju väldigt tidigt för mig haha duktig jag var xD.

Drömde föresten om studenten i natt. Jävla sjuk dröm vare iaf. Drömde att jag och Madde hon är dessutom 1 år yngre än mig men iaf i denna dröm skulle hon också ta studenten haha sen var Carro med lite nu och då och Zandra också. Drömde iaf att vi höll på komma försent till då man ska ta emot betygen och sånt och jag fick choklad fulla min tröja plus att jag inte hade bytt om till min klänning och att jag hade glömt nykeln till mitt skåp där min klänning var. Sen då jag väl hade fått upp skåpet så skulle man ha någon biljett för att komma in till någon scen där man då skulle ta emot betygen då märker jag att man måste betala 50 kr i inträde och jag hade inte nå pengar på mig så det blev värsta paniken jaa nåt sånt iaf haha =)

Ne nu ska jag hoppa in i duscha så man vaknar lite sen göra frulle och sätta mig och skriva på rapporten sen dra iväg till skolan.

Kommentarer
Postat av: Jonas

Haha, vilken sjuk dröm! :P Tänk om det skulle bli så på riktigt den 5 juni ;) Fyfan vad jag längtar tills du tar studenten :D FANN ÅHHH! :D:D

Åh, jag ska också duscha snart. Måste bara drick upp kaffet :D

2008-05-14 @ 09:27:07
URL: http://taza.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0