Moha!

Ja nu vare natt igen då och jag är uppe som vanligt haha. Nattuggla JA!

Ja nu har man iaf varit ner på stan och lämnat in CV och så dära =). Hon ska iaf ringa mig senare då hon kollat på mitt CV och säga hur det blir som ;). Fick även ett oväntat samtal idag Mattias ringde mig jaa skönt att man kan prata ibland iaf än fast det inte blir så ofta längre men nog har man mycket att prata om iallafall jag haha xD.

Imorgon ska jag till skolan igen då vet inte vilken tid men ska försöka kliva upp runt 9-10 tiden iaf. Sen ska jag väl få tillbaka pengarna imorgon med vare ju tänkt iaf . Så ska jag gå och köpa dom söta skorna ;). Nicenice! Sen vet jag inte alls vad jag ska göra har inga speciella planer för helgen. Icke blire nå supa för min del pallar inte denna helg måste tare lugnt nån gång också. För sen dom kommande helgerna blir det jävligt mycket festande för det är 2 veckors på Plattan, sen komma Jonas yyeyyy =) och då äre även 7 dagars på Plattan. Sen äre studenten OJA! sen balen sen helgen efter fyller lilla Zandra år så ojoj.

Ne nu ska jag göra nåt annat sen blire sova Gnatt.

Kommentarer
Postat av: Jonas

Nu får vi se om du kliver upp den tiden då? :P
Jag är redan upp och dricker mitt morgonkaffe med snusa :D

2008-05-16 @ 08:07:49
URL: http://taza.blogg.se
Postat av: Jonas

Haha, ja jag hann ju göra det :P

Ja, jag vet! RIKIGT SVENSKA :D

2008-05-16 @ 11:00:49
URL: http://taza.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0