Måndag =)

Japp Godmorgon då^^ eller ja nåt sånt vaknade iförsig klockan 7 men tog mig inte upp förnst halv 8 haha! Men jag han ju ändå till lektionen. Somnade sent som vanligt också runt 3 :O så är lagomt sliten nu eller jag var.
Iaf har nyss kommit hem från skolan efter haft gympa yey jag tog mig upp till idrotten haha under! Vi var på skyttis iaf ^^. Soligt är det ute idag också men ursh va det blåser kallt ute ändå. Slutade gympan typ kvart över 9 sen gick man bara hem. Börjar inte förnst halv 1 igen xD. Slappt! Då har man Mdk då jippih eller inte.Har det till 20 i 2 sen klockan 2 har man webbdesign till halv 4. Sen vet jag inte vad jag ska göra. Hem och göra någon läxa antar jag. Inget speciellt planerat vad jag kan komma på ;P.

Ne nu ska jag dra mig in till duschen och sen fixa klart Mdk saken.

Kommentarer
Postat av: Jonas

Duktig du är som är med på idrotten :D

2008-05-12 @ 10:05:07
URL: http://taza.blogg.se
Postat av: Elin

Såg du på hockey i natt då? Vi lyssnade på den vi ;)

2008-05-12 @ 12:10:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0