Kvällen =)

Ikväll har jag inte gjort speciellt mycket. Sett på Ghost Whisperer så jävla bra serie så ojoj :). Sett lite Ugly betty också som jag har missat typ ett antal avsnitt av nu. Ska snart fortsätta se på det hade jag väl tänkt.

Nu har Jonas varit och hittat sig en prinsessa haha ;) och söööööttt var hon alltid =D Hoppas jag verkligen kan komma på söndag skulle vara grymt kul. Har ju blivit mutad lagomt mycket för att jag ska komma b.la Slippa betala biljetten ner till Stockholm, åka tunnla haha, få en snus dosa, gratis fylla, träffa snuttis m.m låter ju jävligt frästande må jag säga xD.

Imorgon ska man till skolan som vanligt då. Har webbdesign 10 över 8. Sen har jag rast från halv 10 till halv 1 då ska jag nog vara kvar på skolan och fixa klart nån uppgift. Sen har man multimedia jobba klart en uppgift har deadline denna vecka. Sen slutar man halv 2 sskööönnntt =). Då ska jag och Zandra dra ner på stan och sola och så dära ;). Sen om Carro är i stan ska jag nog träffa hon en stund med.

Nu blir det Ugly Betty igen sen sova, hoppas verkligen jag kan sova inatt nu då...

Kommentarer
Postat av: Jonas

Hon är helt underbar alltså! Jag är typ kär i henne hi-hi!
Du får väl se vad dina lärare säger idag ;)

Nämen oj? Ska du på stan? Det var ovanligt ;) höhö!

2008-05-20 @ 07:11:01
URL: http://taza.blogg.se
Postat av: Jonas

JA, det är det verkligen :o

2008-05-20 @ 07:18:39
URL: http://taza.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0