Im done with it!

Då var man hemma igen då efter att ha varit på skolan och stan. På multimedia lektionen hade vi ingen lärare som inte är speciellt ovanligt! Eller jaa visst brukar han vara där typ 5 min sen är han borta typ resten av lektionen haha jaja. Bra att han inte var där idag iaf så hade jag chansen att fortsätta skriva på rapporten och jag satt och höll på med den ca 2 timmar innan allt var klart och allt var utskrivet. Blev rätt mycket jag skrev i den faktiskt som igår då jag började med den minns jag typ inte så mycket om vårat projektarbete och visste knappt vad jag skulle skriva men sen flöt allt bara på. Samma sak idag fick iaf hop till 10A4 yyeeehhhhaaaa =)=). Det kändes jävligt gött kan jag ju säga! Förutom att skrivaren på skolan var så fucking seg så det tog typ 5 min för varje sida att komma ut haha men he gick ju tillslut. Sen då jag skulle lämna in den hade jag så mycket papper så att häftstift sakerna gick typ inte igenom alla papper så allt satt ihop jag typ oj då =P. Sak samma 1 läxa klart bara typ 1000 kvar haha.

For till Zandra efter jag var klart med rapporten iaf. Sen drog vi ner på stan träffade Jonas och nå fler trevligt trevligt. Sen gick vi och kollade efter nå kläa! Jag köpte iaf kjolen och dom korta byxorna fast det blev ett par andra som var snyggare :). Linnet sket jag i orkade bara inte köpa det helt enkelt^^. Så kan det gå. Efter det for jag och Zandra och tog en fika på Cafet i Port 9 va det nu heter... Var rakt nyttigt ja haha käkade yoghurt med bär i skit god va den iaf =). Sen for Zandra och solade och jag drog hem. Ville också sola men kände att det var för tidigt har ju nästan nyss solat ju så gör nog det i helgen istället :).

Ikväll ska jag försöka få klart en till läxa iaf webbdesign saken. Sen kolla lite på multimedian fixa i ordning texten så jag bara behöver klistra in den på bilderna imorgon på skolan. Är ju ledig men ska dit ändå hade jag tänkt. Måste verkligen få klar dessa uppgifter annars finns risken för Ig och det vill man då inte ha inte i sånna hära viktiga ämnen det vore för illa!

Kommentarer
Postat av: Jonas

Nej du ska fan inte få IG!
Plugga mycket ikväll, så du gjort bort lite fler saker än bara en!

2008-05-14 @ 18:07:32
URL: http://taza.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0