Home :)

Då var man hemma igen då :). Eller kom hem runt 2 men ändå^^. Var på skolan i typ 3 timmar. Fixade först klart CV så nu är den klar iaf och väntar på att lämnas in haha =). Sen hade jag usb minnet med mig så la över en massa skol uppgifter man vill ha kvar och så =) Hittade en massa roliga bilder från typ 1:an hahah fan va liten man såg ut :O. Aja tur att man har förändrats lite iaf. Sen gjorde jag klart en grafisk uppgift också yeeeyy =) Så nu har jag bara 1 uppgift kvar i grafiskt att göra men den ska jag fixa i helgen. Måste ut och fota och skriva en text så ska göra det sen lägga in allt i programmet på måndag blir nog bra det bara jag gör det nu också!.
Iaf efter jag varit på skolan träffade jag Zandra en snabbis och vi gick till Östra och köpte nå götta och nå annat. Sen for jag hem och har käkat varma macker mummsi var svin hungrig.

Ikväll ska jag hm ja va fan ska jag göra? haha! Ska fixa någon läxa nog igen hehe. Inget speciellt iaf vad jag vet xD

Just nu sitter jag bara och väntar på att klockan ska närma sig kvart i 5 så jag kan börja gå ner till stan och till Statt ;) Hoppas Hoppas!

Kommentarer
Postat av: Jonas

Hehe, du får nog roligare kväll än mig iaf, jag kommer sitta och plugga hela jävla kvällen typ ;/
Menmen huvudsaken man pluggar så det går bra på proven.

2008-05-15 @ 15:45:45
URL: http://taza.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0