Hemma

Japp då var man hemma igen då =P. Blev aldrig så att jag for till Mdk lektionen haha inte Zandra heller utan vi satt hemma hos henne istället och snackade om studenten och så =). Sen kom hennes mammi förbi så skjusade hon oss ner till Nola så var vi där ett tag. Sen drog vi iväg och solade asss skönt =). Rätt röd blev jag denna gång haha men va fan xD. Fräknarna tittade fram som vanligt Cute cute ^^. Efter det drog vi iväg till Östra Zandra skulle handla hem nå käk så köpte jag snusa och nu sitter man hemma här då.

Ikväll vet jag inte vad jag ska göra inget speciellt tror jag se på tv klockan 7 iaf. Sen ska jag försöka göra någon läxa också.

Imorgon börjar man 10 över 8 och lektionen slutar halv 10. Sen har man rast från halv 10 till halv 1. Under den tiden ska jag dra ner till Fest prissen och be hon fixa klart min bal klänning wwiieee :). Lär ju ta någon timma. Sen kommer jag inte kunna gå på den lektion som börjar halv 1 för jag har tandläkar tid kvart i 1. Så då missar man den också :P. Ska iaf borra ett hål som vanligt. Ett hål som jag har fått mellan mina framtänder där bakom hur fan lyckas jag? haha!. Iaf efter det hade jag planerat att sola men eftersom att det blev i dag istället så vete fan vad man ska hitta på sen göra klart nå mer läxa kanske ser väl.

Ne nu ska jag göra nå annat tjopps =)

Kommentarer
Postat av: Jonas

Inte illa hurredu!
Fan vad cpet att få ett hål där :P HAHA! Jag förstår inte hur du lyckas

2008-05-12 @ 18:17:25
URL: http://taza.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0