Helgen^^

Ja så är det söndag igen då =) och inte har jag haft tid till att skriva haha går lite dåligt med det då det blir helger hinner ju fan aldrig^^.Men nu sååå!

Ifredags var ju det sista dagen på Coop känns himlans skönt kan jag ju säga!. Kändes faktiskt tråkigt att sluta ändå och inte träffa allihopa nå mera förut då man är där och handlar då^^. En kommentar jag fick så fort jag kom in i Coop var " Jaha så nu ska du lämna mig och gänget nu då ". Haha!. Ne men det känns bra att slippa vara där. Har iaf komme fram till att jag ska då aldrig skaffa mig ett fast jobb i en mat butik ne huvva heller!. Slutade runt 5 som vanligt iaf, tömde ur skåpet och sa hejdå till allihopa. Sen gick jag och snackade med min handledare om hur det blir med jobbet och så. Jaa tro på fan inte fick jag nå sommarjobb inte. Visst jag är sjukt trött på stället men nog hade jag kunnat sommarjobba där i någon vecka så man inte är pank iaf ! som sagt man gör allt för att ha pengar! Aja han sa iaf nej till att jag skulle få sommar jobba där. Han sa att dom hade fullt redan. Sen sa han även att han tyckte att jag skulle ha utvecklats mer inom detta under denna tid? jag typ öh jaha okej. Blev lite smått irriterad där och sa bara ah men då söker jag jobb nån annanstanns då sen typ hejdå haha^^. Men whata fuck utvecklas mer? ajo det är ju jätte lätt då det enda man har fått gjort i ca 1 år är att packa upp alla dessa förbannad varer!! Och inte har man fått sutte i kassan inte heller. Visst dom har sagt till mig flera gånger om jag vill prova det jaa det har jag ju velat gjort. Så har dom alltid sagt vi tar det nästa dag eller nästa gång du kommer. Ah så har den dagen kommit ja då har dom inte tid att lära mig? så det är då fan inte mitt fel iaf. Så tillslut sket jag bara i att fråga om det. Smart arslet att säga att jag ska ha utvecklats mer då dom bara ger mig samma uppgifter hela tiden?. Fett less blev jag iaf.

Sen då man kommer hem får man veta att Coop hade tydligen ringt till en annan person och frågat om den ville sommarjobba där? och till mig sa dom att det var fullt redan aja haha störd iaf. Nog snackat om det^^.

Iaf på kvällen blev det iaf utgång ( mkt ovanligt ) haha! Fick veta att Linn och Elin och dom skulle till Plattan för dom tog ju studenten :). Så då måste man ju bara dit så klart =D var ju som sagt flera flera flera månader sen man träffade dom så. Carro tyckte ändå att vi skulle dra ett öss så det satt fint ;).
Runt 9 tiden kom Carro och hennes farsa och hämtade mig här hemma så drog vi ner till stan och tog nu nå pengar för att köpa nå bira ;). Jaa då märkte jag ju också att jag hade glömt mitt lägg hemma smart carro smart! så då var det bara att skynda sig hem igen och sen ner till Plattan innan 10. Men jaa vi han ju iaf =).
Värmde upp med några öl medans vi väntade på Linn och Elin :). Kring 11 tiden kom dom iaf med student mössern och allt på sig xD. Kände föresten inte ens igen Elin först då jag såg henne innan dom hade gått in.Haha.
Trodde inte alls det skulle vara mycket folk på Plattan men nog vare en del ändå =) Såg föresten typ världens sötaste kille också haha jag typ fan jag måste gå och snacka med han. Så gick jag ut där han och hans polare stog och rökte så frågade jag han om han hade en tändare eller nåt haha och ja så klart vare hans kompis som hade det då och inte han jag typ men fuck! Haha! Aja så kan det gå:P. Det var så jävla kul att träffa Linn och Elin så ojoj man hade som sagt rätt mycket att snacka om kan jag då lova. Rätt på blev man ju där ett tag också haha hjälpte dom att sjunga vi har tagit studenten för vi har tagit studennntteeenn haha jaa man måste väl få börja värma upp elle?=P. Nightlife var också där och fotade så vi hamnade med på 4 bilder nicenice :) Tro det var typ första gången dom var där eller nåt haha eller ja jag har då aldrig sett dom kommit och fotat här iaf ;P. Ändå är jag ju där rätt ofta nu förtiden^^. Runt 2 började vi dra oss iaf det stängde ju ändå så. Så kom deras pojkvänner och hämtade dom och jag och Carro vi stannade kvar utanför Plattan haha ingen av oss orkade gå hem så vi visste inte vad vi skulle göra ;P. Jag var ju iaf rätt på luven där på slutet haha jag hade tydligen gått och typ sprunge på vägen och tryckt på dom dära jävla knapp sakerna då man ska gå över vägen sprungit fram och tillbaka och skrikit att folk skulle gå över vägen för att det var grönt hahahha men det var ju inte ens nån männis där? aja Carro fick ju iaf ett gått skratt haha :D. Vi ringde grannen iaf och han fick bara lov att hämta oss och det gjorde han med. Sen drog vi hem till han kollade på hans nya fiskar haha och drack ännu mera. Sen är det så likt han att han alltid ska hålla på att driva med mig då jag är full? det verkar han tycka är jätte kul^^. Vet inte hur många gånger han tog av mig mina pengar som jag hade kvar och vi körde typ maraton ett tag i hans lägenhet hahah! Vi blev iaf kvar där ett tag runt 4 tiden gick jag och Carro hem och började käka chipsa mohaha sen satt vi och snackade om en massa skit sen somnade vi runt 5 tiden xD.

Vaknade runt 12 tiden tror jag det var på lördag iaf. Vaknade av att Carro sa bah det ringer ju? jag typ flög upp ur sängen hur fort som helst och kollade på min mobil inte fan ringde det? haha då satt Carro och snackade i telefon iaf då jag vaknade vete fan om jag hörde i syne eller om hon sa det?;P. Var iaf inte ett dugg bakis då jag vaknade skköönnntt! Men var smått less i huvet det var jag kan man ju säga. Kändes som man va te fylla då man vaknade. Vi hade iaf tänkt att Carro skulle stanna hela helgen men eftersom att hennes farsa ringde och sa att han var på väg att hämta henne så blev det inte så. Neh jag tog mitt pick och pack och följde med henne hem till Gideå =) Skoga! Shit va länge sen man var där ojoj flera år sen typ? iaf sen man var hemma hos henne :P. Illa!

Det var iaf soligt väder och vi la oss ute på deras gräsmatta och solade skönt och glassade så klart :). Sen spelade vi Guitar Hero haha kulkul =). Senare på dagen grillade vi mummsi! På kvällen kom iaf Maria också så såg vi på en film Black Sheep haha så jävla sjuk film så fyfan men rätt rolig men väldigt annorlunda eller vad man ska kalla den ;P. Jag och Carro kollade även underdagen på nån utlandsresa som vi kanske hade tänkt att göra typ efter sommaren i Augusti eller så =) Vi vet vart vi vill fara iaf wwiieeoo men det beror ju på om man har råd också men så himla dyrt vare faktiskt inte :) så vi ser väl hoppas!

Idag klev vi upp vid 12 käkade frulle och sånt. Sen spelade vi lite Guitar Hero igen^^. Sen for vi ut och cyklade haha ingen av oss har cyklat på flera år typ haha men det var kul xD. Sen så var det tänkt att jag skulle åka med halv 5 bussen hem men då märkte vi att om jag åker den så är jag inte hemma i stan förnst 25 i 7 :O . Den tar värsta omvägen genom Björna och allt sånt. Så pallade inte så morsan hämtade mig runt 7 ikväll istället =).

Japp det var väl hela helgen det tror jag. Imorgon blire skola som vanligt då ska fan ta mig upp till gympan imorgon asså! jag måste har inte vara med på den på jätte jätte länge. Sen komma man har rast från 20 över 9 till halv 1 drygt eller vad?. Få se om man drar hem då eller vad man nu gör :P. Har även ett hemprov som vi ska lämna in efter lunch så måste fixa klart det också. Skönt att det är slappt i skolan =). Nu är man ju som sagt ledig varje torsdag och fredag mohahha lång helga ;). Ne men ska vara på skolan några timmar varje gång och fixa klart allt. Men man får ju iaf sova lite längre än halv 7 ;P.

Mjaa eftersom att jag inte har nåt sommarjobb än så är det väldigt illa! Vill inte vara pank! Men jag och Carro snackade om det idag iaf och hon ska höra med dom som jobbar på Statt om jag kan få komma och prov jobba där till helgen eller nåt om dom skulle behöva mer folk :) Så det blir nice hoppas på att man ska få göra det! Då jobbar man iaf varje lördag sen får man försöka hitta nåt annat jobb som man har på dagarna nåt sånt. Hoppas att det blir så får man ju jobba med Cäärrro med nice det skulle vare ;). Sen ska morsan kolla med en som heter Marcus med och bor i Sollefteå så ska jag kanske få komma och jobba där i hans krog också. Var faktiskt hans förslag om det då han hörde att jag ville bli bartender. Så tyckte han att jag skulle prova hos han då så kunde han lära mig =) skulle vare fett bra! Så får hoppas han tycker det låter som en bra ide fortfarande var ju som nån månade sen han sa det men :P. Vi ser väl =)

Ne nu har jag skrivit väldigt mycket känns det som haha! Så nu ska jag göra lite på Mdk sen sova Gnatt :).


image30

Carro & Carro

image31

Linn,Carro,jag,Elin =)

image32

Jag,Carro o Linn

image33

Grattis Grattis!

Kommentarer
Postat av: Jonas

Fyfan vilken rolig helg du har haft dååå! :D
Åh, Peson :D:D:D Fan vad länge sen man träffade henne alltså HEHE!

2008-05-12 @ 09:13:03
URL: http://taza.blogg.se
Postat av: Jonas

Peson är ju hon står i mitten :D
Hon gick på samma skola som mig i nian :D

2008-05-12 @ 10:07:05
URL: http://taza.blogg.se
Postat av: Egon

Jaså Nordvik har tagit studenten nu? Kul :) hälsa Linn och Elin från mig nästa gång du snackar med dem.

2008-05-12 @ 12:13:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0