Fredag =)

Har nyss kommit ur duschen. Är sjukt trött idag^^. Jonas ringde och väckte mig halv 9 !!. Haha vaa fan ;P. Jag som hade ställt klockan på 9. Men icke jag fick tydligen inte sova nå längre haha. Satt och halv sov ett tag vid datorn kändes det som. Men nu har man duschat och så så nu börjar man vaknade till wwwiiiee typ 4 timmar efter.

Var ju tänkt att jag skulle till skolan idag med men klockan blev så mycket medans jag och jonas satt och snackade och nu har dom andra datasalen satt....får göra klart det jag kan här hemma över helgen. Ska väl ner till stan snart antar jag..beror ju på om jag ska få tillbaka mina fakking pengar eller inte! Smått lesss just nu. Har inte hört nåt men men blir inte speciellt förvånad av det heller.

Har fått tillbaka den dära skiten runt ögona igen är svin röd och det svider som satan! Vad är problemet??!?!!

Ne nu ska jag göra i ordning mig och käkade och så dära har inte hunne käkat nåt än :P.

P.s Drömde världens sjukaste dröm inatt om en person som jag verkligen inte tycker om. Nej tänker inte skriva ner det heller haha. D.s

Kommentarer
Postat av: Jonas

Men vafan du kan ju inte ligga och sova hela dagarna ju! :D Tur som fan att jag ringde och väckte dig annars hade du kanske sovit tills nu?

Ajfan hoppas det blir bättre i öga! :D

2008-05-16 @ 14:44:20
URL: http://taza.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0