Fredag och fest ;D

Imorse for jag till stan runt 11 och mötte Carro och Maria =) Även Jonas T också :). Sen stötte vi på Carros brorsa och en massa andra folk så drog vi ner till hamnen och stekte och glassade skönt skönt :D. Så nu är man lite mer bränd på armarna och mer fräknar haha xD. Jaa ingen kommentar på hur dom var dom vi var med iaf hahaha!.

Efter ca 1,5 timme i hamnen gick vi mot stan igen stötte på Malla :) Så gick jag,Maria,Malla och Carro runt och letade en klänning till mig =) Hittade en massa vita klänningar men ingen jag riktigt fastnade för så vi sprang seriöst in i typ alla kläd affärer haha. Vi var även på Donken och käkade mummssiii måste ju passa på medans stället är kvar ;P. Då vi var där så stötte vi på en till person som också ska på Plattan ikväll och lät som jag skulle ÄNTLIGEN få mina pengar ikväll ! Jaaa redan säger jag bara! Säger då det om jag inte får dom nu ikväll då jävlar plus att man är te fylla så haha komma jag inte va glad nee ;P. För jag vill ha mina skooooorrr. Om jag får pengarna ska jag köpa dom imorgon hade jag tänkte :). Iaf runt 4 tiden kom morsan ner till stan och vi gick till Amica för jag skulle visa dom 2 klänningarna jag hade lagt undan från igår :) Så fastnade jag till slut för en, riktigt fin är den också så nu har jag en klänning skööönntt =). Nu fattas bara smycken för torsdag och lördag sen en tiara om jag nu ska ha det :). Sen är allt klart ;).

Har grymt ont i fötterna nu kan jag då säga efter att ha gått på stan typ 5 timmar sen gått hem efter det också nee fyyy! Sen ska man ju ut ikväll också och då lär man ju ha nå skor med klack så jaa mina fötter komma vara helt döda innan natten är över ska ju också gååååå hem efter Plattan sen med suck :P.

Fick även höra idag att Nola ska kanske ge igen på vattenkriget vi haft bara för att dom ska vinna och vi leder och att dom hade tänkt att ge igen just på våran STUDENT DAG! Alla 1:er och 2:er från Nola ska tydligen stå och vänta på oss då vi kommer ut från parken och dränka ner oss med vatten då vi har student mösserna och allt !! Ahhh jag säger då bara jävlar asså om dom kommer att göra det då komma dom verkligen råka illa ut fyfan va folk komma bli arga och vi också nå jävulskt om dom skulle komma och förstöra dagen !!!
Men sen så vet jag inte hur mycket som stämmer av detta men det var iaf en sak jag fick göra idag. Aja vi märker väl på torsdag antar jag^^.

Nu sitter jag och väntar på maten, sen ska jag gå och duscha och göra iordning mig för att dra ner till stan och börja supa antingen blire vine ikväll eller ölet som vanligt ;). Jaaa jag har faktiskt beställt vin idag så gött som det dära vine är så ;). Men sen så är jag lite osäkert har aldrig drucke mig full på bara vin så vet inte hur mycket jag behöver.Om det kommer bli så att man inte känner nåt och man dricker bara mer och mer sen kommer allt på en gång :O. Som med spriten ^^. Aja hahha lär väl märka säg :D.

Ha en trevlig fredags kväll =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0