Förkyld!

Då var man vaken igen då :P. Jonas ringde och väckte mig typ halv 11 och jag som hade ställt klockan på 11 aja haha^^. Nu börjes de igen säg haha :D.

Såg på en film igår innan jag somnade Whirlygirl :). Den var helt okej iaf^^. Sen häde jag på en film som jag somnade till någon gång inatt haha.

Jaa nu är jag iaf förkyld suck. Ska snart ta en alvedon och droga ner mig igen. Skönt väder är det ute också så ska snart ut på balkongen och sola lite hade jag tänkt sen kanske dra ner till stan få se. Ska kolla om Zandra ska föjl ve eller nåt xD. Sen är det bara att vänta tills klockan blir typ 6 ikväll eller nåt sånt så kommer Carro hit <3.

Jaa vad fan ska man ha på sig ikväll då??!?!?! Det vete fan!

2 Dagar kvar tills jag får träffa Zaida lill snuttan :):):)


image58

Zaida =)

image59

Zaida =)

image60

Zaida =)

image61

Zaida =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0