Födelsedagen :)

Jaa suck har inte hunnit skrivit nåt har inte haft tid till det. Men nu kommer allt ^^

Som sagt igår fyllde man 19 år då =). Var på skolan först som jag skrev tidigare. Sen stan med Zandra ett tag sen for man tillbaka till skolan och hade Mdk. Bara för att Zandra inte kunde hålla tyst om att jag fyllde år haha så sjöng hela klassen för mig på lektionen haha trevligt trevligt ;). Efter skolan gick jag och träffade Carro på bibblan och väntade på att hon skulle bli klar med en läxa. Hahaha jaa shit asså vad jag satt och skrattade åt henne datorer tror jag inte är något för henne haha=) Det mesta man fick höra i ca 1 timme var " A men du se ju ", " Det är ju fan inte SANT! ", " Nedu så vill jag inte alls ha det! ", " Men helvetes amatör ", " Men du din jävel " med mera med mera hahaha men nog fick man ett gått skratt alltid. Efter det gick vi iaf hem till mig och vräkte i oss smörgås tårta Mummsi!. Sen satt vi och invätnade att morsan skulle komma hem så jag fick öppna paketen. Men först käkade vi middag Wok blev det Yammi. Sen var det dags att öppna alla paket jag fick min jacka ja på morgonen som sagt, sen fick jag ett par skor som jag ville ha :) jävla nice!, pengar,massa nya kläder, saker som jag behöver då jag flyttar hemifrån, smink m.m kommer inte ihåg allt just nu^^. Efter allt sånt var bort gjort blev jag och Carro på flum humör så vi gick ut och tog några fula bilder hahaha jaa kul hade vi då det iaf ;). Iaf då jag och Carro satte oss i busskuren kom Grannen förbi med bilen och ville att vi skulle följa med till stan så då gjorde vi det. Hahah det var första gången Carro åkte bil med han och hon visste ju inte hur fort han brukar köra ibland så hon satt och skrek där bak näst in till hela tiden hahaha jag och grannen satt bara och skrattade åt hon xD. Men hon överlevde ju iaf :P. Vi åkte upp till varvsberget och kollade på utsikten och fotade en massa bilder =). Sen skjusade han hem oss för Zandra var på väg hem till mig. Så då kom hon och då blev det tårta igen och sen glass efter det :). Sen for vi runt med Zandras bil och börnade runt på stan kapp körning och sånt alltid kul ;). Vi blev sugna på götta så for till Kvantum och köpte hem lite Popcorn. Runt 9 tiden gatt Carro fara hem så jag och Zandra satte oss och såg på en film och vräkte i oss 2 påsar popcorn haha illa! men gött säg ;). Sen runt 12 vare dags att börja dra sig till sängen.
En mycket rolig och bra dag hade jag iaf =)

Idag då man vaknade i morse mådde inte mina ögon så jävla bra ne, var helt svullen runt ögona och ill röd :O. Hade så igår morse då jag vaknade med men det gick över senare på dagen men i dag har det bara blivit värre. Fick så en gång förut med, men då var det för att jag inte tålde nåt som var i en smink bortagnings sak. Men det har jag ju inte använt nu :S. Men tror att det kan vara av den nya mascaran jag köpte i helgen att jag inte tål nåt som är i den mjaa maybe. Använde inte den idag iaf så ska se om det blir nåt bättre. Vill ju inte gå och se ut som jag vet inte vad. Men som sagt tur det finns brun kräm och sånt skit så kan man dölja det mesta ;).
Iaf Idag var man ledig från skolan sköööönnntt :). Har ju avslutat fler kurser nu och så så nu jämarn är slappt ;). Vaknade runt 12 tiden vid 1 drog jag och Zandra ner på stan och solade skönt som fan vare :). Sen for vi till Parken och köpte biljetter till Balen Wiiiieee längtar :):). Sen skjusade hon hem mig och hon for hem till sig. Mor min fyller ju år idag så har firat henne lite på dagen också =).På kvällen for jag och Zandra och hälsade på Ludde i Domsjö sen bar det iväg på Klassfest =). Vi skulle grilla och så hemma hos Max nere vid en sjö men det blåste så jävla mycket där så det gick bara inte. Så då tog vi bilarna och drog iväg till Hörnsjön och satte oss där och grillade en massa smått och gott =). Runt 10 tiden höll vi på att frys ihjäl iaf jag haha så jag och Zandra drog hem for och köpte lite götta innan sen for vi hem :P.

Japp det var väl denna dag det antar jag hände inte så mycket mera haha.

Imorgon har jag iaf sovmorgon till 12 sen har man 2 lektioner. Sen vet jag faktiskt inte alls vad jag ska göra :S. Eller jo föresten jag tror jag måste ner till stan igen shit vad jag är i stan mycket på senaste tiden har jag märkt haha aja måste iaf ner och kolla efter skor till studenten och balen =). Hade beställt hem ett par skor men dom neee dom tyckte jag inte alls om. Så måste hitta ett par nya sen måste jag till Fest prissen och kolla när hon ska fixa iordning klänningen jag ska ha =).

Ne nu är klockan 2 och jag är uppe sent som vanligt är trött som fan men ändå går jag inte och lägger mig i tid jag är en riktig natt uggla haha. Ne men ska försöka komma i säng snart iaf =)

P.s Drömde om Block44 inatt D.s

Hade!


image29

Min tårta ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0