Duktiga jag :)

Kvällen blev ju inte riktigt som tänkt men nästan så:P. Började iaf lite smått att skriva på rapporten först sen kommer mamma och frågar om jag vill följa med och grilla. Sa nej först för jag gatt fan få klart rapport helvete. Men sen så ångrade jag mig då hon sa att vi blir inte borta nå länge och då skulle jag hinna skriva mer då jag kommer hem plus att jag börjar ju inte förnst kl 12 imorgon så om jag kliver upp tidigare så hinner jag skriva mer på det innan skolan börjar.

Vi for iaf iväg till nåt jävla ställe vet inte va det heter har aldrig varit där nån gång tog typ 45 minuter dit så kom Lennart dit med. Men det blåste ju så förbannat mycket så det var lite svårt att få upp elden haha. Men he gick ju tillslut så. Sen då maten väl var klar och vi sätter oss och ska börja käka så börjar det stört hagla haha tack för det. Sen blev det asss kallt. Men gött vare iaf men kallt.

Kom hem runt 8 tiden då vare bara till att börja skriva igen ah nästan slappade en stund först haha som vanligt sen har jag sutte och skrivit nu ett bra tag och faktiskt kommit upp i 5A4 STOLT över mig själv inte ofta jag har gjort klart någon läxa nu på jag vet inte hur länge har bara inte orkat. Men nu så jävlar äre ju slut spurten! Så nu måste jag, får tänka på att göra mitt bästa nu för jag slipper all skit senare ett bra bra tag =)=). Få ta det som en belönning haha. Ska skriva lite mer snart igen och kliva upp runt 9 tiden imorgon och fin slipa allt sen lägga in allt jag har skrivit i programmet som är på skolan sen lämna in det.

Imorgon har man Multimedia som första lektion sen Mdk åhh shit har fortfarande inte gjort den dära jävla skiten vi skulle göra men va fan. Tycker rapporten är bra mycket viktigare att få klart än det. Det är ju som sagt om projektarbetet så. Mdk fattar man ändå inget av lär sig inte ett piss och man förstår ingen av frågorna heller för dom är ju formulerade på sånt jävla konstigt sätt så ingen förstår dom alls. Iaf efter skolan ska jag dra ner till stan en stund ska köpa ett nytt linne som jag såg idag och en kjol och ett par korta byxer =) Eller ja måste ju prova det först men om allt passar så :). Fick ju pengar av Lennart idag som födelsedags present så nu jäklar :). Sen på fredag ska jag köpa dom söta skorna jag hittade om det nu går som planerat det vill säga. Aja sak samma efter stan ska jag nog bara hem och fixa nå mer läxa som är över. Hemskt roligt =P.

Ne nu ska jag fortsätta och skriva på rapporten och sen försöka sova någorlunda tid iaf går ju alltid att göra ett försök.

Kommentarer
Postat av: Jonas

Upp och hoppa då slöfock :D

2008-05-14 @ 08:38:54
URL: http://taza.blogg.se
Postat av: Jonas

Svar: Snusa tar jag samtidigt förstår du lilla tös!

2008-05-14 @ 09:10:02
URL: http://taza.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0