Då var detta gjort bort xD

Såja då var man hemma igen då :). Har nu varit på Fest prissen och fixat klänningen den var lite för stor och lång haha ^^. Så fick nåla upp den och så =). Så nu ska den väl sitta bra hoppas jag=). Skorna passade iaf skit bra till klänningen YEY :).
Efter det for jag och morsan ner på stan och kollade efter halsband och örhängen fick tips av hon som jobbar på Fest prissen om vilka halsband som passar bäst. Hittade iaf två stycken snygga så la undan dom så få se om det blir någon av dom :). Sen måste man ju hitta nå örhängen med som passar. Gick också runt och letade efter en vit sjal som jag ska ha till klänningen men hittade ingen snygg =/. Fast kollade inte så noga efter det nu heller. Men om det blir kris gåre alltid att köpa hos dom så fast då är den ju dyrare men va fan xD. Var även och fikade på Cafe blåbär mumms var as hungrig så morsan fick köpa fika åt mig haha. Sen bar det av till tandläkaren och borri borr. Tog typ bara 10-15 min. Har aldrig varit hos tandläkaren då det har gått så fort^^ plus har aldrig borrat ett hål utan bedövning heller förnst nu. Men var ju bara ett pytte litet hål nu så. Så nu ska jag väl FÖRMODLIGEN inte tillbaka dit förnst nästa kontroll som är typ nästa år eller nåt sånt^^. Har ju fan konstant gått dit minst 1 gång i månaden typ i 2 år haha. Fast det beror ju iförsig på hur mina tänder hade tänkt att ha det haha. Så klena dom är så fifan. Fick iaf ett avtal av dom som jag skrev på som börjar nästa år då man ska fylla 20. Då måste man ju betala och eftersom att mina tänder ha varit och är som dom är så ska jag få betala ca 460 kr per år i 2 år. Så blir det billigare för mig sen då jag måste laga eller så senare. Fett nice de! Ah inte för att det blir jag som kommer betala dom dära 460 kr för ett år utan det ska farsan göra haha. Fick även ett papper på hur jag ska sköta mina tänder under denna tid : borsta tänderna 2 gånger per dag men det gör man ju redan så. Sen börja använda flour 2 gånger i veckan sen flour tandkräm sen börja använda tandtråd. Bara att börja vänja sig ^^. Haha så snyggt sen då man kommer ut från tandläkaren det första man gör är att ta en snus xD.

Aja idag händer det väl inte så mycket mera tror jag. Ska plugga som satan ska snart börja med rapporten. Sitter nu också med mina student skor på mig haha måste ju öva att gå i dom så man inte får så jävla ont i föttern då det är dags! Känner verkligen hur högen med plugg ropar på mig nu är " verkligen " taggad för att sitta och skriva ca 6A4 *NOT*.

Kommentarer
Postat av: Jonas

Haha, snyggt att du fick veta hur man borsta tänderna, det vet man ju absolut inte :P HAHA! :(
Men snusa är ju goeeste grejjern som finns ju!

Äsch, det går nog bara bra att göra bort plugget, du får tänka sen har du inget mer plugg att göra :D

2008-05-13 @ 14:57:19
URL: http://taza.blogg.se
Postat av: Jonas

Svar: Sen får du tänka på att jag också måste plugga, kanske det går lättare att plugga då man vet att någon annan pluggar med HE-HE!

2008-05-13 @ 15:01:22
URL: http://taza.blogg.se
Postat av: Jonas

Svar: Ja, precis! Och sen för att de strejkar är ju lite för att de inte får hög lön för dem gör så pass mycket, men hallå! Om man tänker sig en pyramid och lägger in annan i den så hamnar ju undersköterskor underst osv.
Men ah, helt klart ska man tycka om det man gör och inte bry sig om sina pengar, då är det typ som att ja vi säg att du har ont i foten och då ba... "har du mycket om, sen ställer jag mig mot väggen och låter pengarna rulla in och sen ba vänta så ska du få morfin och då ba skriker människan, JAG HAR BRYTIT BENET" HAHA!

2008-05-13 @ 20:59:56
URL: http://taza.blogg.se
Postat av: Jonas

Svar: Du skulle sett hur jag gjorde teater för baby :P

2008-05-13 @ 21:19:27
URL: http://taza.blogg.se
Postat av: Jonas

Svar: Jag gjorde ju det som jag skrev till dig haha! Det där med hur de som är kalla för mot deras patienter :P

2008-05-13 @ 21:57:47
URL: http://taza.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0