;D

Jadå var man hemma igen då :). Jag tog sån tid på mig att göra i ordning mig satt han aldrig till donken innan Carro och Olle käkat klart haha. Men träffade dom på torget iaf och vi gick och kollade efter en massa kläder. Men hittade inget eller ja kollade inte så noga har inte så mycket pengar att köpa nå kläder för just nu måste spara det mesta till allt partande som kommer fram över och till studenten så klart ;). Är ju som en del som man måste fixa till det.
Efter vi gått på stan ett tag for iaf jag,Carro och Thomas till donken blev strips och cola som vanligt mumms. Sen for vi hem till Olle. Snackade och en massa annat sen blev det dags för att laga middag vi käkade lax skit gött vare iaf :). Sen satt vi bara och chillade ett tag sen var det dags för Carro att gå till Statt och jobba och jag drog hem.

Har ännu inte fått nå svar om hur det blir med jobbet men är dom få folk ikväll så skulle jag kanske få komma dit och jobba iaf Carro tyckte det lät som en bra ide haha. Men klockan är ju över 9 så verkar som att dom klarar sig bra haha. Sen så äre ju iförsig helgen innan löning så det lär väl inte vara så mycket folk ikväll heller.

Ikväll ska jag bara ta det lugnt bara vara hemma och inte göra speciellt mycket lugn och skön helg känns väldigt skönt må jag säga =).

Kommentarer
Postat av: Jonas

Det låter som en trevlig kväll du hade, iaf bättre än mig :S

2008-05-18 @ 14:28:09
URL: http://taza.blogg.se
Postat av: Jonas

Men jag mådde ju inge bra igår, därför inget skrivande :(

2008-05-18 @ 14:29:15
URL: http://taza.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0