Besök =)

Tjoho, idag är man uppe tidigt klev upp klockan 9. Har sovit ca 4 timmar YES pigg är man eller inte ;P. Snart är syrran och Johan här :). Så ska vi fara på ÖrnExpo =). Just nu håller man på att sminka sig och försöka hinna gör iordning sig. Soligt är det ute idag också skööönnntt!

Igår var man på stan mest hela dagen.Träffade Ewe så gick med hon ett tag.Sen for man och hämtade lite mer fri biljetter till Plattan ikväll :). Få se om jag ska fara ut nåt eller inte beror på om Carro ska följa med eller inte så få se hur det blir med den saken.

Ja som sagt idag blir det tårta och en massa presenter till lilla jag haha. Ska fira min 19 års dag idag blir nog nice de :).

Ne nu har jag inte tid att skriva så mycket mer ska fortsätta att göra iordning mig skriver antagligen mera sedan tjohejs!


Uppdatering...

Så då var man hemma igen då efter 5 timmar på ÖrnExpo :).  Ursh vad jag har ont i fötterna nu! Mycket folk var det där. Jag köpte inte så mycket en mascara^^ sen ett par nya örhängen och glass :P. Det var det enda. Hittade ett skit snyggt halsband som skulle passa bra till min balklänning men jag får se köpte det inte idag iaf. Träffade även Madde där och den bruttan far till Thailand imorgon! AVIS!

Nu sitter jag bara och väntar på att maten ska bli klar Taco gratäng blir det mummsi =). Sen får vi se om man ska ut eller inte vet fortfarande inte hur det blir lite små less....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0