Plattan 6 -dagars ;)

Jaa helgen jaa hinner aldrig blogga som jag gör på vardagarna för mycket att göra. Men nu kommer det iaf^^.

Jaa det blev en liten förfest hemma hos Olle :) Var bara jag,Olle och Carro och kul hade vi hahah och jag drack min Åbro som vanligt =). Runt 11 tiden drog vi till Plattan :). Var inte så mycket folk då vi kom dit men sen så öste det in som vanligt ;). Träffade äntligen Jessica så det var kul =). Var typ mest med henne hela kvällen tror jag haha. Blev lite mycket av det goda så minns faktiskt inte så mycket från Plattan men ;P. Vi sjöng iaf student sången och grejer fett kul hade vi :) Och jaa jag kunde sjunga var inte så hes just då som tur var :). Sen blev det en massa dans, vi typ dansade hela tiden på scenen och allt förbannat xD. Nån gång då vi dansade kom nån jävel och dansade bakom mig och drog upp min tröja och grejer helt störd var han iaf haha!. Runt 1 tiden tänkte jag, Olle och Carro gå och käka på Kebaben men så tappade jag bort dom =/. Men då följde jag med Jessica,Frank och någon Markus till Max istället och käkade där :). Jaadu det tog då en jävla tid innan vi kom dit kan jag då säga ingen av oss orkade gå men vi fick tydligen skjus dit iaf tillslut haha. Efter maten skulle dom fara hem men dom hade ingen skjus så dom fick följa med mig hem och sova där. Guuudd va vi gruvade oss från att gå från Max och hem till mig typ långt ^^. Så jag ringde till Grannen haha som vanligt men han var en anningen lika full som vi så han kunde inte köra oss heller. Rätt kul att varken han eller jag kommer ihåg vad vi sa till varandra men haha! Men men vi gick tillslut och det tog ju sin tid det också tro inte vi var hemma förnst typ 3-4 ^^. Då vi kom till stora lekparken lekte vi där ett tag haha och sprang i blommern och grejer xD. Jag gick ju i klacke skor så hade så förbannat ont i mina fötter så jag gick bar fota där ett tag haha men så snäll som pöjka va så fick jag ta en sko var av dom och dom gick bara te socka xD. Men efter vi gått typ halva långa baken så liftade vi med nån snubbe som skjusade oss hem till mig snällt =). Haha va så kul att Frank låtsades som att han inte kände oss alls inför den dära grabben och han gick typ på det också^^.
Jaa väl hemma så ja hahaha vet inte vad jag ska säga om det vi sov iaf 4 stycken i mitt lilla rum och trångt vare som tur var så hade jag kvar dynan på mitt rum sen Carro sov hos mig. Så den fick Jessica och Frank sova i och vi 2 andra fick trängas i min säng haha jag som fläker ut mig som fan då jag sover och det gjorde jag verkligen nu också kan man säga haha.

Inte fick jag tillbaka mina fakking pengar denna gång heller GAAAAAAAAAAAAAAAAAAHHHHHHHHHHH!

En helt lyckad kväll blev det iaf kanske lite för mycket av det goda som sagt men va fan man firar ju hela veckan ut nu =)



image63
<3

image64
Pöööösss!

image66
Min kära Åbro <3

image67
Hahaha denna bjuder jag på ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0