Uno Svenningsson :)

Igår var man och såg Uno Svenningsson då =) Fett kul var det över 4000 pers var där :). Efter det bar det av till O'learys med Zandra,grannen och Danni tror jag han heter? haha :P. Iaf det var kul där med satt och drack och snackade om allt möjligt =). Tråkigt nog stängde det klockan 10 så då tog vi bilen och börnade runt på stan och dansade i bilen och hade oss haha!. Vi for bl.a upp till varvsberget och fotade och grejer xD. Sen bar det av till stan igen vi drog på Max och vräkte i oss Dumle glass göttans sen blev det ett antal damp skratt där haha ganska kul och höra hur grannen uttrycker sig i ord ibland :P.
Iaf sen skjusade vi hem Zandra och jag och hans polare drog till grannen satt där och chillade och drack öla sen spelade vi playstation och satt bara och snackade =) Runt 3 tiden kom man hem och då var det bara sängen som gällde ;)

P.s Ganska roligt att vi kom på att alla vi 4 bor som en rad efter varandra ^^. Först grannens kompis sen Zandra,sen jag och sen grannen snett ovanför mig nära och bra säg :D.



Tack för en underbar kväll :D

skål
SKÅL FOLKET!

uno
Uno Svenningsson :D

folk
En del av allt folk xD

:)
Jag,makaronen och Zandra :)

=)
Jag,Danni? och Zandra :D

haha
Haha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0