Torsdag :)

Ja nu vare ju någon dag sedan man skrev igen då^^.

Iaf i lördags blev det krogen som jag hade hoppats på =). Fast det blev inte med Carro eller Jessica eller Ewe nej det blev med Olsson faktiskt :). Grymt kul kväll måste jag säg mycket folk som man kände var där så det var kul även grannen så klart haha ^^. Han fick spela min pojkvän där ett tag också hade nån kines sak och svart sak efter mig SUCK! Men dom försvann ju till slut iaf :P. Blev lite mycket dricka kanske men så ska det vara ibland säg ^^. Efter Plattan blev det kebaben som vanligt sedan efterfest hos Tony.

Söndagen vill jag inte ens snacka om ingen jävla kommentar om den kan då säga att det var då länge sedan jag ville hem som fan ne huvva säger jag bara hur man kan bete sig!.Kom iaf hem tidigt på måndag morgon ville hem så fort jag bara kunde.


Igår for jag,Carro och grannen till Nyänget och badade och stekte =) Roligt var det haha! Hade med oss en massa go fika men det mest smälte så vi låg och kletade choklad på varandra ;P. Tog iaf mitt 2 dopp ursh va lite jag har hunne bada märkte jag bara 2 gånger aja iaf skönt vare då :). Efter vi hade varit där i några timmar bar det av hem och byta om för att sedan dra ner till stan med grannen och han köpte nå kläa sen en dammsugare ( sugfisk )^^. For hem till mig så jag och Carro fick käka var hemma ett tag sen bar det av till stan igen med Sami och Dani =). Vi for till Max och käkade glass sedan upp till varvsberget och spelade fotboll i bilen för att det regnade haha!. Senare bar det av hem till grannen sprätte nån öl och spelade fotboll även där :) Sen låg vi mest och snackade och lyssnade på musik. Blev b.la tal om Salt,socker,peppar,gurka och apelsiner som vanligt då haha vilka ämnen? xD Kul vare då :). Det kom även förbi en väktare också som tyckte att vi skrattade för mycket tydligen haha men ofta man kan vara tyst då grannen säger vissa saker måste säga att han är verkligen bäst på att formulera ord haha! Sak samma jag och Carro gick hem runt 3 tiden på natten iaf =).

Idag har jag och Carro också varit på Nyänget :P Inte lika fint väder idag men. Vi han iaf käka onyttiga saker innan det började spö regna hah! Ja vi fick ta skydd inne på toerna jätte kul ^^. Efter ett tag slutade det iaf så vi gick och satte oss under en jaa vad heter det nu då? haha skit samma sånt dära litet hus aja där var vi iaf och flummade på sen la vi oss på stranden igen blev inget bad eller solande men vi doppade iaf bena :). Runt 5 tiden for vi hem till mig igen sen vid 7 tiden for Carro till Domsjö och hälsade på någon kompis där en snabbis innan hon skulle hem till Husum.
Så resten av kvällen har jag färgat håret och packat och allt sånt :)

Ja som sagt det blir inget Åsele för mig iår. Tråkigt nog men känner inte för det knappt ingen ska dit som jag brukar vara med där så det känns surt, plus att jag känner att jag mår inte så jävla bra för att orka med detta just nu, och för att morsan och alla andra ska iväg på semester i Lappland och följer inte jag med så är jag själv ca 1 vecka visst det är skönt att vara själv hemma också men inte då alla andra jobbar och jag kommer bara få sitta hemma och töra hela dagarna nej tack! Så därför imorgon följer jag med dom till Kullberg ska faktiskt bli roligt se på Lasse Stefans jojo den du haha...! Vi ska sova i någon stuga där iaf och drick bira så det blir nog nice det. På lördag morgon bär det av upp till Arjeplog till nå folk där och sedan vidare till några andra och sedan till Bodum och sedan antar jag att vi ska hem någon gång nästa helg eller nåt sånt =). Skit samma bara jag kommer härifrån så är jag NÖJD!

Ska även göra en rolig grej åt grannen medans jag är borta hahaha ska bli kul och se hur han kommer reagera :D

Ja förövrigt börjar redan folk vilja att jag ska på krogen nästa helg för att jag inte super i Åsele i år haha jaa varför inte? säger jag bara :D. Eller ja det beror ju på om jag har hunne hem vore ju en fördel ^^. Eller om vi är kvar i Sollefteå kanske det blir Laxfestivalen äh fan jag vet inte! rent babbel just nu.

Ne nu ska jag snart ta och sova ska upp halv 7 imorgon för att åka mot Solle runt 8 tiden Gnatt!

:)
Carro :)

me
Me^^

:)
Carro =)

haha
Hihi ^^

jlk
Lite onyttig får man väl vara ibland?:P

haha
20 års krisen eller vad? xD

haha
Haha :)

ha
Moha!

haha
Insidan av Carros väska haha!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0