Tisdag :)

Ja tisdag idag då. Vaknade runt 1 idag och var svin trött men det var så jävla varmt i mitt rum så kunde inte ligga kvar. Vem vill ligga och sova då det är stekar väder ute säg?:D. Klev upp iaf käkade frukost sen la jag mig ute och solade ett tag skönt skönt =). Sen har jag väl inte gjort så mycket idag försökt att starta min jävla dator hela dagen men icke. Eller ja nu är den ju igång haha den startade så fort Lennart tryckte på knappen^^. Tur det iaf!.

Nyss for Morsan och Lennart iväg till Sollefteå så nu är man själv hemma då =). Har nyss duschat och inväntar att Carro ska komma in genom dörren snart wwiiiee :). Vad vi ska hitta på det vete fan kanske drar ner till hamnen och tittar på båten som är här om vi hinner beror ju på när hon kommer men men. Annars vete fan hon var tydligen party sugen men inte en enda krog är ju öppen idag SURT! Imorgon äre ju det men då måste Carro hem så det går ju inte heller.....

Aja få se vad som hittas på nåt blire då iaf=). Få se om vi drar till grannen eller nåt då han slutat jobba om vi har lite att göra då får han bli vårat offer som vanligt xD.

Ne kanske man ska dra på sig nå kläder....

pusstjo!


:)
<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0